Kako ohraniti rezultat v tabeli shuffleboard

shuffleboard jepotomec ” shovelboard ,”igro iz stare Anglije innotranji različica je igral na dolgo leseno mizo . Druga varianta , ki se imenuje ” sjoelbak ,” je igral na Nizozemskem . V vseh različicah igre , igralci zabil ploščatih okroglih kosov – imenovane ” teže ” – da jih pošljete drsenje po markirani krovu ali mizo , točkovanje točke, odvisno od tega, kje kosi končajo . V zaprtih prostorih shuffleboard , lahkoigralno površino karkoli 12-22 metrov dolgo . Treba je visoko polirana , da se uteži na slide easily.Things boste potrebovali
Long, polirani lesena miza
4 uteži (kovinske plošče ) na igralca
Kreda
trak ukrep

Pokaži več navodil
Igra
1

Nariši kredo črto čez mizo , 6 metrov od skrajnem koncu . To je” napaka linija . ” Potegnemo črto 12 cm od skrajnem koncu mize. To je” dvojka ” ali ” dvotočkovnim linija . ” Potegnemo črto 6 centimetrov od skrajnem koncu mize. To je” Trey ” ali ” tritočkovni linija . ”
2

vrzite kovanec , da odloči o vrstnem redu igri za prvi krog ali ” konec . ” Uravnotežiti enake teže na bližnji rob mize , da se obrnejo . Del igralne teže naj bi previs rob tabeli , tako da sega v vesolje .
3

Strike štrleči rob igralno teže z dlanjo , da pošljete to drsenje gor Tabela . Vsi igralci izmenično delaš to , dokler so igrali vse štiri uteži . Igralci so dovoljeni do stavke kosov z nasprotnikom z drsno maso in jih lahko knock iz igre ali celo z mize v celoti.
4

Odstranite katere koli teže , ki ne povsem prečkati grobe linije . Ta masa ostane izven akciji do naslednjega kroga ali ” ” konca igre . Podobno koli teže , ki pa leži na koncu mize in pade na tla , je iz igre in ne more vratarja.
5

Začeti nov krog ali ” konec” , ko so igrali vse uteži . Zmagovalec prejšnje ” konca ” se začne naslednji krog .
Točkovanje
6

Ugotovite o zmagovalcu vsake ” konca “, ko so se igralci igrali vse svoje uteži . Zmagovalec jeigralec, katerega teža je najbližja skrajnem koncu sveta . Zmagovalec jeedini igralec, ki je dosegel v tem ” konec ” igre. Koli uteži dobitnikov , ki ležijo onkraj tiste njegovega najbližjega tekmeca lahko tudi zaslužiti točk . Koli uteži dobitnikov , ki so out- distancirala s tekmecem , niso upravičeni do vratarja. To pomeni, dazmagovalec ima lahko od enega do štirih težo, za katero se lahko dodeli točk .
7

Award štiri točke , čeupravičeni teža je” obešalnik ” ali ” pošiljatelj “, kar pomeni, da previsi sedaj rob mize . Če to ni takoj jasno, ali jeteža previsna , nežno pritisnite na ravno površino druge teže na sprednjem robu teže zadevnega . Čenasprotni rob teže zadevnega dvigne , nato pa se šteje kot previsna .
8

Award tri točke , ki izpolnjujejo pogoje težo , ki je v celoti prečkal tri točke linije , vendar ni previsna Tabela . Če je katerikoli del te mase vklopljen ali dotika, tritočkovni črto, je rezultat na le dve točki.
9

Award dveh točk na podlagi primerne teže, ki je v celoti prečkal dve točki linijo vendar še ni v celoti prečkal tri točke linije. Če je katerikoli del te mase vklopljen ali dotika, dvotočkovni linijo, se rezultati le eno točko .
10

Award ena točka na podlagi primerne teže, ki je v celoti prečkala grobe linije , vendar ima ni v celoti prečkal dve točki linijo .
11

Spremljajte točk posameznega igralca . V dveh igralcev igre ,prvi dosegel 11 točk , jezmagovalec . Če igranje dvojicah ( parih ) ,prva ekipa dosegla 21 točk , jezmagovalec .

Dodaj odgovor