Pravila za igranje podkve

Horseshoes jepriljubljen šport v ZDA in Kanadi . Igra za dva ali štiri igralce ,glavni cilj podkve je metati podkev čim bliže grmadi , kot je mogoče . Pravila so preprosta , vendar mojstrstvo je veliko težje . Sodišče

Izmerite predpisa podkve igriščem , ki je 50 metrov dolg in 10 metrov širok . Prepričajte se, da je teren dokaj raven in ni nobenih ovir , kot so skale ali velikimi koreninami na področju igre. Rastlina dve kocki 40 metrov narazen na obeh koncih igrišča. Vsak vložek je treba razširiti 14 cm nad tlemi . Morda boste želeli ustvariti umazanijo ali mulčenje obliž okoli neposredni bližini vsakega deleža . Regulacijski podkve ne sme tehtati več kot 40 unč .
Igralci

Horseshoes lahko igrata dva igralca ali dveh parov za določeno število menjavah oziroma dokler en igralec ali par doseže določen rezultat . V Uredbi igriIgra se konča , koigralec doseže 50 točk . V neformalnih iger , igralci pogosto igrajo do 21 točk .
Začetek

Določi vrstni igre z pregame podkve toss . Stoji na isti igri , vsak nasprotnik vrže eno podkev na nasprotnem grmadi. Najbližje grmadi bo najprej kretnjo .
Pravila

Prvi igralec parcel dve podkve na nasprotni igri . Njegove noge ne ​​more preseči treh metrov bližnjega grmadi. Nasprotnik in gledalci se mora umakniti iz aktivnega igralca in nobenega hrupa odvrniti njegovo igro . Ko jeprvi igralec glasom obe čevlje ,drugi igralec paisto. Ko so vse štiri čevlje glasom ( osem parov ) , igralci izračun točk skupaj.
Točkovanje

Če želite rezultat ,podkev mora pristati v 6 centimetrov vložek . Zvonjenja – podkve , ki pristanejo okoli grmadi – so vredna tri točke . Morate biti sposobni oblikovati ravno črto med dvema odprtima koncema podkve brez dotikanja delež za to , da šteje kot zvonjenje . Če oba nasprotnika dosegel zvonec , so se medsebojno izključujeta . Če ni Zvonjenja vrgli ,najbližje podkev na kol zasluži 1 točko. Če sta največja dva obročaenako oddaljena od deleža , so izničili . Ko jerezultat prešteti , igra se nadaljuje z nasprotne grmadi.

Dodaj odgovor