Bunco Pravila igre

bunco jeigra, ki združuje konkurenčne kocke valjanje z druženjem . Igralci roll svoje kocke , medtem ko govorim s svojimi kolegi igralci na mizo , ki poskušajo , da rezultat toliko točk, kolikor je mogoče. Igralci tvorijo začasne ekipe z osebo, ki sedi nasproti drug drugega , toda kmalu se bo vaš moštveni kolega bo vaš nasprotnik . Moštvi spremenite na začetku vsake runde kot igralci znajdejo z novim moštvenim kolegom in novim nasprotnikom , da se družijo s . Strategija je sploh ni v bunco , saj jeigra, ki temelji na srečo kocke . Priprave tabel

Priprava za tradicionalno igro bunco pomeni ustanavljajo tri tabele s štirimi sedeži na vsaki mizi . Označimo vsako tabel s prosto kartico v sredini tabele označeni bodisi ” visoko “, ” srednji ” ali ” nizka ” in dodaj tri kocke v sredini tabele . Postavite štiri bunco zbirniku na vsako izmed tabel s številkami od 1 do 4, napisana na hrbtni strani zbirniku . To bo pomagalo igralci ugotoviti, kateri sedež , da bi sedel , da začnete igro . Označiti vsak od sedežev s številkami od 1 do 4, na vsaki mizi .
Zagon bunco

Vprašajte svoje goste , da izberete tabelo za začetek na . Tabela naloge so naključno za začetek bunco , saj bodo gostje spremenili stole in mize med igro. Zaprosijo vsakega gosta, da poberem rezultat kartico na svoji mizi , in da bi sedel na številko sedeža na zadnji strani točkovne kartice. Igralci sedijo nasproti drug drugemu , so sotekmovalce , da začnete igro .
RollingDice

Vpis zvonec za mizo , ki je označena kotvisoko tabela. Ima en igralec pozvonim za začetek prvega kroga . Igralci nato izmenično v smeri urinega kazalca , da okoli mize vozni kocke . A igralec zadene poudarja kadarkoli je Rolls številko krogu ene kocke . Če ona vrže na dveh kock na enem prelomu , je zadela dve točki . Tris se obravnavajo posebej , glede na število valjan . Če tris poljubnega števila se zvije , razen števila trenutnem krogu , valjčnih rezultati pet točk . Če tris je dosegel inštevilo je enako kot v sedanjem krogu ,valjčni prejme 21 točk . Roller postavlja tudi kljukica na kategorijo Buncos na njen točkovni list . Točk med igro so nabrali kot ekipa , ampak koigralec zvitkih bunco , samovalj dobi postaviti kljukico na njegovem točkovnem listu .
EndingRound

krog bunco se konča, ko ena ekipa na visoki namiznih točk na 21 točk . Moštvi v drugih ekip morda večja ali manjša od 21 točk, ko je krog je zaključen . Ekipa, ki je spremenil rezultat 21 na visoki mizi zazvoni zvonec do konca runde . V tem času , se določizmagovalno ekipo in izgubila ekipa na vsaki mizi . Oba igralca v ekipi z višjim rezultatom mizo postavite”W” poleg števila tem krogu na svojem točkovnem listu , da kažejo na zmago . Ostali postavite “L” na svojem točkovnem listu ob okrogli številki.
Preklop Mize
< p> Preden se začnenaslednji krog , tri od ekip bo prehod tabele . Zmagovalna ekipa iz nizkih tabel premakne na sredino mize inzmagovalna ekipa iz srednjega mizo preseli na visoko mizo . Igralci na poražene ekipe na visoki tabeli premaknete na nizko mizo . Ko prispejo v novo tabelo , vsak igralec izbere novega moštvenega kolega pri mizi .
Uspešen Game
< p> Predvajaj za vnaprej določeno število krogov , ki ga je vaš gostitelj . Če se igraš več kot šest nabojev ,okrogla številka ponastavi na enega po šestem krogu , saj obstaja le šest številk na matrico . Na koncu noči , vsi igralci dodate svojo skupno število dobitkov in Buncos . Nagrade se lahko podeli igralec z največ zmagami in najmanjšim številom zmag innajbolj Buncos za zvečer .

Dodaj odgovor