3D Math Logic Puzzles & amp; Igre

listi imajo svoje mesto , vendar matematika postane realna , ko lahko učenci ga držite v rokah . Beyond standardnih matematičnih operacij , kot so dodajanje in odštevanjem , math vključuje logiko in sklepanje. Te uganke in igre mu otroci (in odrasli za to zadevo ) , da uporabijo svoje znanje matematike na povsem nov način. Marble Solitaire

igra, ki sega stoletja , marmor solitaire zahteva logiko in strategijo . Igralna plošča ima več lukenj za organizacijo frnikole . Vsaka luknja je napolnjena razen središčno luknjo . Igra se igra s skoki frnikole , enega po enega , in odstranitev skočil marmorja . Cilj je , da skoči frnikole tako, da le eno marmorja ostaja . Izziv je , da ne pusti nobenih frnikole nasedlih . Ta igra je na voljo tudi kot peg krovu, s klini , namesto frnikole .
Rubic kocka

veliko novejši math puzzle je Rubic je kocka . Vsaka stran kocke ima tri vrstice devetih kvadratov . Vseh šest strani kocke se lahko vrti v vse smeri . Vsak kvadratni bo imela ena od šestih barv . Igra se začne z barvami po kocki naključno . Cilj je , da se zavrti strani na tak način, da ima vsaka stranska vseh devet kvadratov iste barve . Variacije vključujejo igre oblikovani kot trikotnik ali šesterokotnika in kvadratkov 2×2 ali 4×4 vzorec vzorec namesto tradicionalnega 3×3 vzorec .
Tangrams

To classic kitajska igra deluje sedem osnovnih geometrijskih oblik, da tvorijo slike , kot so zajec , ptice ali druge oblike. Na splošno jeslika opisana na kartici inigralec manipulira sedem Tangram oblike, da ustvarite sliko . Tangram sklopov je mogoče kupiti ali kosi se lahko izvede iz obrtnega pene ali lesa .
Blokus 3 – D
< p> 3 – D različico prvotne igre potrebno graditi v nove višave . Game kosi so podobna Tetris oblik , iz različnih barv , od katerih vsaka predstavlja igralca . Igralci uporabljajo svoje igralne figure zgraditi strukturo , pri čemer je dodal, obrne na strukturo . Ob koncu tekme , so točke osvojili na kvadrate vidne na vrhu stavbe , in izgubili , ko so kosi še vedno ostane v kupu tega igralca.
Mancala

Še ena klasična igra na tisoče starih letih . Mancala plošče imajo dva niza šestih japonskih oddelkov in dve večji poglavji na vsakem koncu , kjer igralci zbirajo njihovih kosov. Identično število kosov so postavljeni v vsaki od manjših oddelkov .

V zavoju ,igralec odstrani vse delce iz oddelka in se giblje okoli krovu obratni smeri urinega kazalca , kapljice za en kos v vsakem oddelku zatem do je iz kosov. Kosov v končnih odsekov niso odstranili , temveč pripadajo svojim igralcem . Cilj je , da počistite krovu in imajo največ kosov v vašem oddelku . Kosi se razlikujejo, vendar gladki kamni ali biseri so tradicionalne .

Dodaj odgovor