Ledolomilci & Igre za mladinske skupine

Ledolomilci in igre lahko pomagajo mladinske skupine premagati strah in sramežljivost , pa tudi zaupanje graditi med člani . Ali ste načrtovanje za druženje ali poseben dogodek za skupino mladih , ki ustvarja nekaj iger in ledolomilcev jim bodo pomagali spoznati drug drugega. Z nekaj zalog, nekaj idej in ustvarjalne domišljije lahko načrt igre , da jih bo zaposlen za čas . Icebreaker Bingo

narediti bingo kartice z izkušnjami ali opis v vsakem kvadratu . Na primer, uporaba besedne zveze , kot so “, ima očala “, ” nosi rdečo srajco , ” ” ima brata in sestro ” in ” je obiskala Grand Canyon . ” Dajte vsak igralec bingo kartico in mu povedal, da se družijo po območju stranke , medtem ko poskuša priti bingo z iskanjem pet zapored. Igralci se morajo napišite ime osebe, ki ustreza informacije v vsakem kvadratu . Koigralec pravi, ” Bingo “gostitelj preveri zmagala tako prepričani, da je vseh pet igralcev fit in se strinjam z izkušnjami ali opis.
Pitno vodo Rele

razdelite igralce v dve ekipi , vsaka s sodim številom udeležencev . Dajte vsak igralec slamico in steklenico vode ( vsi enaki velikosti) . Ko rečeš , ” Race “,prvi igralec na vsaki ekipi mora piti njegovi oziroma njeni steklenico vode . Poprvi igralec konča , lahkonaslednji igralec piti . Prva ekipa končati vse svoje steklenice za vodo zmag .
Get Da jezik jezik

članov skupine lahko izvedeli več drug o drugem , medtem ko igra to igro prebila led . Povej vsem boš poklical ven kategorijo , kot so rojstni dan , starost, dolžino las ali velikosti čevlja . Eden jo kličejo , da mora vsak sami urediti v naraščajočem vrstnem redu ( od najnižje do najvišje ), kakor hitro je mogoče . Na primer, če rečeš rojstni dan , vsi morajo sami poskrbeti , da glede na njihove rojstne dneve . Če rečeš , “dolžina las, ” morajo stati , da temelji na dolžino njihovega las , od najkrajšem reza donajdlje. Za dodatno zabavo , čas je vsak krog in izziv, da poskusite premagati svoj ​​najboljši čas .
Krog Spremembe

So vsi stojijo v krogu in izberite enega igralca , da zapustijo soba . Naredite spremembe v krogu , kot prosi dva igralca preklopiti krajev , ki ima en igralec obrniti srajco nazaj ali dobili dva igralca tečajnih majice . Potem , bi odsotnega igralca nazaj v sobo in ji dal dve možnosti uganiti, kaj so spremembe . Če je pravilno uganil , ona zasluži majhno nagrado . Kakorkoli , ona izbere naslednjo igralca, ki mora zapustiti prostor.

Dodaj odgovor