Znotraj igre za drugega in tretjega razreda

Ko jevreme slabo prostem, imejte drugo in tretje grederji zaposlen v zaprtih prostorih z zabavnimi igrami . Igre lahko pomagajo vaši učenci gradnjo prijateljstva in socialnih veščin . Z nekaj zalog , vaše domišljije in nekaj idej , da imate vse, kar potrebujete za ustvarjanje znotraj iger za svoje učence . Spodbujajte otroke, da se po svojih najboljših močeh , ki jih podeljuje majhne nagrade, kot so svinčniki in sladkarije , za igro zmagovalce . Štafetnih iger

Razdelite otroke v dve skupini , in premakniti vse mize iz poti . Označite štartno linijo in se sprehodite do vrstice 15 noge narazen. Ima ekipa linije up na startni črti in dal prvi igralec v vsaki ekipi skladumajhno roza radirko . Ko rečeš , ” Race “, mora vsak otrok postaviti radirko na glavi in hodi tako hitro, kot je mogoče, da hodi na liniji . Ona mora priti nazaj in označite naslednji igralec v liniji, ki mora narediti isto stvar . Čeigralec ne zažene ali kapljice radirko , mora začeti znova. Prva ekipa do konca zmaga na dirki . Za drugo spremembo , uporabite velik suho brisanje radirko za otroke ravnotežje na njihovih glavah .
Kotiček igre

Label štiri vogale razredu , 1, 2 , 3 in 4 . Izberite enega igralca , da je “to” in imajo sedi na sredini prostora z glavo navzdol . On mora štejte do 10 in kričati eno od številk . Če bo poklical , “2 “, vsak otrok stoji v kotu 2, je iz igre . Naj igrajo , dokler le en igralec ostaja , kdo jezmagovalec v igri in jezraven “to . ” Za drugo spremembo , da vsak kotičekdrugačne barve .

Marmor igre

Bodite pokrov na kartonasti škatli (kot pokrovom škatli za čevlje ) in narežemo pet krogi segajo od majhnih do velikih . Najmanjša luknja naj bi komaj prilegajo marmorja innajvečja bo vsaj trikratvelikosti marmorja. Postavite veliko kartonasto škatlo na tleh in imajo en otrok ima pokrov naravnost čez polje . Dal marmor na pokrovu in so jo poskusite usmerjati marmorja na najmanjšo luknjo . Označiti luknje z vejico , znajmanjšo imajo največjo dodano vrednost in največje ob najmanjši vrednosti. Vsak otrok bo poskušal roll marmor skozi luknje , da zaslužijo največ točk . Otrok, ki zasluži največ točk zmaga igro . Da bi igro težje , da so luknje manjše.
Ruto igre

Razred razdelite v dve skupini in dati vsaka ekipa ruto . Uporabite vrv ali vrvicodivideučilnica na dve polovici . So ena ekipa zapusti sobo , medtem kodruga ekipa skrije ruto na polovici druge ekipe. Da ekipa zapusti indruga ekipa prihaja v prikriti svojo ruto . Ko rečeš : “Pojdi ,” ekipe morajo poskusiti najti rutodruga ekipa skril v svoji ekipi strani . Prva ekipa , da najdejo svojo ruto zmaga igro . Za spremembo, razdeli razred v štirih ekip in ima vsaka ekipa skriti ruto v rubriki druge ekipe v razredu.

Dodaj odgovor