Finančni Math Games

Poučevanje mladih o matematiki in denarja je zabavno in zabavno z krovu , kartice in spletne igre . Otroci dobijo za interakcijo z vrstniki v razredu in animiranih likov in fantazijskih razmer na internetu . Various štetje in dodal , odštevanje, proračuna , finančno sledenje , identifikacija vrednost , varčevanje in so določeni naložbeni spretnosti in prakse . Igre so na voljo študentom v primarno v srednješolskih razredih. Trgovina Košarica

Trgovina Košarica spodbuja učence, da vadijo math spretnosti , medtem ko učenje osnov poslovnih financ . To je namenjeno starosti 9 let in primerni za dva do štiri igralce . Mladi umi uživajte ob izlete okoli Trgovina igralni plošči . Nakupovalni seznami , delovnimi listi, vodniki in oglasi , imajo denar in kuponi so vsi vključeni . Študenti morajo za nakupovanje in primerjajo cene z uporabo sredstev, ki so na voljo iz njihovih gospodinjstev trgovinah proračunov pri sprejemanju ustreznih odločitev . Prav tako so uskladili denarna sredstva v blagajni in dokumentirati finančne transakcije . Cilj igre je, da jeigralec, ki ” bi najboljše možne nakupe v čim manj potezah . ” Pravilno vodenje evidence velja tudi, ko se odloča o zmagovalcu . Spodbuditi študente , da bi v oglasih lokalnih špecerije, da boigra čim bolj realistično .
Drugem razredu Math Money Online

priljubljena spletna stran v drugem Grade Math ponuja različne vrste spletne igre pomagati mlajšim otrokom pri razumevanju, osnove in nianse denar. Dijaki se učijo , kako prepoznati , računajo , proračun , zbira, preživijo in sledenje denarja . Vrednosti kovancev , ki ustrezajo kovance , so vključeniblagajna instojalo farm . Otroci dostop do igre z različnimi ravnmi igre in spretnost . Animirani liki , različne lokacije in situacije uporablja. Pomnilniške praksa , koncentracije , seštevanje, odštevanje in množenje spretnosti. Decimalk , so na voljo tudi vzorec sledenje in možnosti reševanja problemov .
Proračun

Proračun Igra je namenjena starosti 9 let in je primeren za dve osebi štirje igralci . Študenti se naučijo denarja in matematične osnove in kompleksnosti , ki potujejo okoli sveta . Različne resnične situacije in okoliščine uporablja. Igralci se soočajo z odločitvami , kot so , ali za nakup stanovanja , plačati za zavarovanje , in kako , kdaj in zakaj naj bi finančne naložbe . Na začetku tekme je vsaka oseba, ki prejme nekaj tisoč dolarjev in naj biproračun projekcija poudarila svoja pričakovanja . Ob koncu igro , če projekcija igralčeva izkaže , da so točni , ona zmaga bonus Plač sredstev. Študenti določiti, kdaj končati krog igre : Nekateri izberejo , da si prizadevajo za določeni denarni cilj in prvi osebi , da jo osvoji prizadela ; Druga možnost je, da igrajo za določeno časovno obdobje.

Dodaj odgovor