Super Nintendo Specs

začela avgusta 1991 , neposredno tekmovati z Sega je Genesis konzole , prvi 16 -bitni igralni konzoli na trgu ,Super Nintendo Entertainment System ali DNS , je postalnajbolje prodajan 16- bitni sistem v ZDA države . Zasenči trenutnih konzole in računalnike , ta ikona zgodnje iger na srečo uporabiti nove načine ožemanje vsak unčo uspešnosti iz njenih sestavnih delov . CPU

meri centralna procesna enota, znana kot 5A22 , ki ga proizvaja Ricoh za Nintendo , ročaji glavni računalništvo za Super Nintendo. Temelji na 65C816 16-bitno jedro zahodne Design Centru izdelan , ta čip uporablja variabilnih obrestnih Avtobus 3,58 MHz , 2.68 MHz in 1.79 MHz , odvisno od potreb spomin vsakega uporabniški cikla, kiprejme čip . 5A22 ima neposreden dostop do pomnilnika z osmimi neodvisnimi kanali , da lahko prenašate podatke s hitrostjo do 2,68 megabajtov na sekundo . I /O vezje je vključen tudi čip , kot tudi 16 -bitno množenje in deljenje enoto .
Pomnilniške

Kot veliko bolj sodobne računalniške komponente ,avdio in video procesne enote na Super Nintendo imajo svojo vdano RAM. AmpakSistem uporablja tudi 128 KB dinamičnega bralno-pisalnega pomnilnika ( DRAM ).
Graphics

S 64 KB predanim video bralno-pisalnega pomnilnika , Super obdelavo slike enota Nintendo deluje na isti takt kot CPU , ki ustvarjajo največ 32.768 barv – od tega 256 lahko na zaslonu naenkrat . Video izhod je bodisi postopoma ali prepleteno , ki temelji na zahtevano ločljivost , do 512 s 478 pik . Sprites , mora premični bloki slikovnih točk , ki jih je PPU ustvarjene med 8 za 8 in 64 za 64 pik v velikosti , z največ 128 sprites na ekranu in 32 sprites na linijo . Video je izhod skozi Super Nintendo ” Multi- out” vrata in razdeli v zeleni , modri, rdeči in kompozitnih analognih izhodov .
Jezik Avdio

središče Super Nintendo audio procesna enota je 8 -bitni Sony SPC700 procesor, ki deluje pri 1.024 MHz in 64 kilobajtov statičnega bralno-pisalnega pomnilnika . Ta enota komunicira s CPU preko štirih pristanišč in proizvaja osem- kanalni zvok . Vse zvok je napeljana skozi isto ” Multi- out” vrata , razdeljen na levo in desno ” Audio out ” nožice .
Vhodna

Poleg vključeni krmilniki , mnogi vhodne naprave delujejo s Super Nintendo, vključno joypads , miši in krmilniki gunlike in uporabljajo istega vhodnega konfiguracijo sedem vrat .
igre kartuše

Uporaba kompleksen regionalni sistem lockout , Nintendo je poskrbela, da igre kartuše sproščeni v ZDA ostal v ZDA in obratno . Poleg svojih različnih oblikah , so sproščena igra , v ZDA in v tujini preverjajo z notranjim regionalni zaklepanja čip , ki preprečuje spremenjenih kartuše delajo v tujini .
Versions

bistvu enako interno Super Nintendo, japonski igralci prejeli prvi 16- bitni sistem Nintendo pred ameriškimi igralci s sproščanjem Super Famicon novembra 1990. Evropa ni dobil okus 16-bitno iger na srečo , dokler ne dobi povsem nova Super Nintendo junija 1992. Drugo različico DNS , v SNS- 101 ali DNS 2 , ki jemanjša različica sistema , je bila sproščena ZDA in Japonski zabava v letu 1997 .
Fizikalne značilnosti

Merilni približno 9,5 cm v 8 cm s 3 cm visok ,kockasta vijolični in sivi Super Nintendo sedi na štiri gumo stopala. Dva Drsna stikala z oznako “Power” in “Reset” so montirani na vrhu enote , naprej od pristanišča igre kartuše. Na hrbtni strani enote so”Power “, ” RF priključek ” in ” Multi -out ” vrata .

Dodaj odgovor