Pravila za igranje Marbles

Pravila za frnikole se razlikujejo od regije do regije in da ni neobičajno za igre in pravila , ki se pripravi na kraju samem. Vendar pa obstajajo splošna pravila za osnovno igro zvonjenjem , ki jenajbolj klasična in priljubljena igra frnikole . Zvonjenje je igral tudi v številnih turnirjih , vključno z letnim državnega Marbles turnirju , kjer otroci po vsej ZDA se poteguje za nagrade in štipendije . Marbles

Dva do šest igralci tekmujejo v igri zvonjenjem , ki uporablja 13 standardnih velikosti frnikole in en strelec marmorja na igralca . Standardne frnikole se imenujejo MIB , izdelane iz stekla in meriti pet osmin palca . Večje strelec ukrepe marmorja iz ene od pol do tri četrtine palca in je lahko iz katerega koli materiala , razen jekla ali drugih kovin .
Keepers in Weepers

Pred igra se začne , igralci ugotoviti, koliko frnikole bodo uporabili v igri in če se igrajo ” na sejmu ” ali ” na vodi . ” Ko igra za pravično , vse frnikole vrnil njihovemu lastniku po tekmi . Pri igranju na vodi ,zmagovalec dobi obdržati frnikole on ali ona je zmagala .
Igralno površino

jekrog sestavljen nagladko , ravno površino in ukrepi 3- do 10 metrov v premeru. Pravilo je , da jevečjikrog ,boljši igralci , kerširši krog naredi za bolj zahtevna igra . Ravna črta nato sestavi poleg kroga , tako dakrog samo dotakne sredini črte . Na koncu je še ena vrstica , tako kot prvi , ki poteka po nasprotni strani kroga.
Ki zaostajajo

Če želite ugotoviti , kateri igralec je zadel prvi , vsak igralec kleči za enega črt in poganjkov ali premetava standardni marmorja k drugi liniji . To se imenuje zaostajajo . Igralec, katerega marmor pristane najbliže linije gre prvi. Igralec, katerega marmorja rolls druga najbliže linije gre drugo in tako naprej .
Set Up

Trinajst standardne frnikole , imenovane “tarče ” v zvonjenjem , so postavljeni v središče kroga , pogosto 3 cm narazen in v obliki znaka plus . Lahko so razporejene tudi v obliki črke X , v krogu ali razpršene okoli naključno . Cilj zvonjenjem je za igralci vklopila svoje strelec frnikole v ring in knock out ciljev. Strelec marmorja ne bi smel zapustiti obroč .
Kupi igro in točke
< p> Za začetek ,prvi igralec kleči iz katerega koli kraju zunaj kroga in ” členek navzdol , ” kar pomeni, da je vsaj eden členek dotakne tal kotigralec ima strelec marmorja v eni roki in uporablja svoj ​​palec , da ga preleti v ring . Če knock enega ali več ciljev iz obroča , spet ustrelil in še naprej , da to storijo , dokler ne pogrešam . Ko je na vrsti konec, ko zapustijo svoje strelec v ringu innaslednji igralec začne svojo pot. Ena točka je dosegel za vsako marmorja kolaps zunaj obroča . Igralec z največ točkami zmaga.

Dodaj odgovor