Kako uporabljati Physics armaturo Game Engine

V igralni pogon ,armatura jeorodje, ki omogoča oblikovalcem , da posnema ragdoll fizika ne povezuje vsak del modela skupaj . Tako, da deluje kot kosti v telesu, lahkoarmature služi kot bližnjica za oblikovalce in lažji način zaigro obdelate dejanja ragdoll dogodka. Ustvarjanje armaturami, v objektu jepreprost postopek , da lahko vsak igra oblikovalec dosegli v igri podjetja . Navodila

1

Izberite “View “, potem ” top” usmeriti fotoaparat iz top -down položaju.
2

pritisnitegumb ” prostor” , nato pa kliknite “Add” v meniju , ki se prikaže , nato pa ” armature . ”
3

Kliknite “X Ray “, v spodnjem levem kotu zaslona , da pridobijo jasnejši pogled na armaturo .

4

pritisnitetipko ” tab” za vstop v način za urejanje .
5

Press” e ” gumb, nato”Z” gumb , da ustvarite repliko armature vzdolž osi z.
6

Orientdrugi armature žogo meji na dnu trga.
7.

Kliknite gumb “Edit” , nato ” Add Spreminjevalec , ” potem” Armatura . ”
8

Spremenite ime v polju vrednosti, da ” Armatura . ” Bodite prepričani, da izkoristijo besedo .
9

ustvariti več armaturami za vsakega kosti v predmet . Na primer,oseba, ki ima najmanj tri armaturami, v vsako roko : ena armature za kosti nadlahti ,drugo armature za kosti podlakti in tretja armature za zastopanje roko . Ambiciozni oblikovalci lahko dodate tudi dodatne armature za zastopanje prste.
10

Link vsako armaturo , ki ga povezujejo orbs na koncu armatur , dokler ste ustvarili osnovni skelet objekta.
< Br > 11

Shrani spremembe ohraniti strukturo armaturni vašega objekta.

Dodaj odgovor