Shrek 2 : Twisted pravljica Navodila

Udeleženci v Shrek 2 : Twisted Pravljica družabne igre mora iti na pustolovščino , da reši princeso Fiono , naleti jezni vaščani in sovražniki, kot so sprehaja zemljišča . Igralna plošča je primerna za igralce 6 let in več , in jih je mogoče predvajati z dvema do štirimi igralci . Skozi igro krovu , igralci dobili priložnost, da pojejo pesmi in posnemajo znake iz ” Shrek ” movie serije. Navodila

1

Izberite žeton in ga postavite na “Start” prostora. Potisnite spinner ugotoviti, koliko presledkov morate premakniti . Igralec nosil najbolj zeleno gre prvi. Če se nihče nosil zeleno ,najmlajši igralec bo prvi . Premikanje celotno število mest , kot je nakazano s spinerja . Več igralcev, lahko zasedajo isti prostor naenkrat .
2

Pick up vse kartice , kot je zahtevano v prostoru, kjer ste zemljišč. Če morate izbrati ” Help ” kartico , pick up top ” Help ” kartico iz krova , pogled na njo , in jo postavite obrazom navzdol pred vami . “Pomoč” kartice vam bo dal navodila za nadaljnje ravnanje. Morda boste morali do tri “pomoč” kartic pred tabo naenkrat . Če rišete več kot tri, izberite »Pomoč« kartico zavreči . Ko jekup “Help ” kartica izgine , ne preurediti krova . Preprosto nadaljujte z igranjem .
3

Draw “dogodek” kartico, če ste pristali na “dogodek” prostora. “Dogodek” kartice lahko ” Battle “, ” Location ” ali “aktivnost ” kartice . Takoj sledite navodilom na teh karticah , nato pa jih zavrzite. Če rišete “lokacija” kartico , pojdite na prostor na kartici , nato pa ga zavrzite. Če rišete ” Battle ” kartico , roll tri bojne kocke . Trije simboli se morajo ujemati , kar je na kartici. Potisnite spinner in napredovati , da je veliko prostorov, če kocke simboli tekmo . Če se simboli kocke se ne ujemajo , gremo prostore nazaj v skladu s tem, karspinner pravi.
4

Sodelujte v navedeno dejavnost , če narisal “aktivnost ” kartico. To lahko zahtevajo, da se pojejo pesmi iz ” Shrek ” filmov ali posnemajo znake. Drugi igralci glasujejo o uspešnosti . Če so drugi igralci odobri , rišete ” Help ” kartico. Če igralci ne odobri , ti si na vrsti konča .
5

Sledite vsem navodilom na igralnih prostorov. Če ste pristali v zaporu , počakajte, da vaš naslednji zavoj in roll tri bojne kocke . Oni se morajo ujemati kocke na prostor v zaporu . Če ne, poskusite znova o naslednjem koraku. Za vstop v grajski prostor , morate pripraviti Gingy iz “pomoč” kartic . Draw “pomoč” kartic , dokler ne dobijo Gingy , in nato nadaljujte .
6

Počakajte na prelomu , ko vstopite v grad premagati zlo dobra vila , ki je potekala Fiona ujetništvu. Roll tri bojne kocke . Simboli , ki so potrebni za poraz botri so natisnjene na grajskem prostoru. Če steprvi igralec, ki se ujemajo simboli , zmagaš igro . Če se ne ujemajo s simboli , počakajte do naslednjega spet in spet uvedla tri bojne kocke .

Dodaj odgovor