Kako narediti XNA Game

XNA jeblagovna znamka Microsoft povezan z Visual Studio družbe in Visual C # proizvodov . To jeodprt in prost razvoj igre orodje set , ki je debitiral leta 2004 in dobil skok v priljubljenosti med programerji in zagonu igre oblikovalcev v letu 2008. Primarni platforme za igre razvili s pomočjo XNA soXbox 360 , Zune in Windows PC . Čeprav naslovi XNA razlikuje od komercialno ustvarjenih iger v smislu kakovosti in prefinjenosti , so lahko zelo prijetna in soodlično izhodišče za nadobudne razvijalce. Z XNA , lahko delate na vašem game- razvojno karieri brez obsežnih virov in povezav —zelo definicija homebrew.Things kar potrebujete
Xbox 360 ali Zune
osebni računalnik z operacijskim sistemom Windows Vista ali XP
XNA programska oprema Visual Studio in Visual C #
DirectX razvoj in runtime kompleti
Proste Prikaži več navodil

1

upoštevajte, da morate biti seznanjeni z Microsoftovim Visual Studio , kakor tudi tekoče govoriti v Visual C # programiranje. Poskrbite, da vaš računalnik izpolnjuje osnovne zahteve — Vista ali XP Service Pack 2 plusgrafično kartico , ki podpira DirectX 9.0c s Shader Model 1.1 ,grafična zbirka orodij , odgovoren za posebne vizualne učinke .
2

Pridružite se XNA ustvarjalcev Club na xna.com in se prijavite za polnopravno članstvo . Prenesite najnovejšo različico XNA Game Studio suite programske opreme . Prav tako se prepričajte , da prenesete najnovejše različice Visual Studio in Visual C #, ki se povezali s programsko opremo, XNA , ter tako Development Kit DirectX in izvajalno spletno monter. Vsi ti prenosi , so brezplačno na Microsoftovem spletnem mestu .
3

Nakup članstvo premium na XNA Ustvarjalci Club potem pazite vse programske opreme, je bilo pravilno prenesli . Čeprav XNA sam je prost, to ne zahtevajo plačano članstvo , da bi prodali iger za Xbox 360 na Xbox Live Marketplace.
Odločite se, ali bo vaša igra bo za Xbox 360 , Zune ali Windows PC , preden nadaljujete. < Br >
4

razviti svojo igro v Visual Studio in XNA Game Studio okolju. Imejte v mislih,igralni pogon in programsko so vse do vaše sposobnosti ravni z Visual C # , kot XNA ne naredi karkoli od naštetega samodejno kot tradicionalne igre iskalnikih, kot so Unreal 3 in Chrome 4 .
Čas za razvoj , je v celoti odvisen od svoje znanje in ambicije — večina naslovov XNA trenutno na voljo posname nekaj mesecev za ustvarjanje , s ekipe v povprečju pet članov. To je opazno drugačna od polnega komercialnih iger, ki traja približno sto ljudi in več kot dveh letih v povprečju.
5

Preizkusite svoje končano igro na vašem konzole Xbox 360 , Zune ali Windows PC. XNA Game Studio apartma ima funkcije, katerih namen je ” dokončno ” igre za prenos teh naprav. Prepričajte se, da vse napake in glitches jih lahko najdete so izdelali pred naslednjim korakom . Z drugimi besedami , moraIgra deluje kot bi
6

Pošlji končal igro ccgame datoteke v XNA Ustvarjalci Club. . ; nadalje ga predloži Xbox Live Marketplace , če jenaslov Xbox 360 . Bodite pripravljeni na obsežen postopek medsebojnega ocenjevanja , ki ga drugi XNA ustvarjalcev , plus procesu certificiranja s strani Microsofta , če želite prodati igro na Xbox Live . Igre ne moremo objaviti, ali pa se delijo z drugimi , ne da bi v tej fazi odobritve , vendar pa se lahko hranijo za lastno uporabo .

Dodaj odgovor