Non Konkurenčne Igre za otroke

Zberite sosede to poletje zabavo , ki se ne bo končala v solzah , igranje noncompetitive iger , v katerih vsakdo zmaga . Otroci od 3 do 7, imajo pogosto težave pri obravnavanju igre , v kateri je ena oseba, ki je odgovorna za izgubo ekipo ali se na sedel zaradi napake ali nezadostnih znanj . Obstaja veliko noncompetitive iger , da izberejo , da bo zabavno dogaja vse poletje . Cold Wind Blows
Noncompetitve igre prenočitev širok starostni razpon .

Cold Wind Blows jenoncompetitive igra, ki dobro sodeluje s skupino mešanih starosti in sposobnosti . Igra se začne z nizom stoli ali joga preproge , razporejenih v krogu – ena manj od števila igralcev . En igralec vstopi v center , da postaneveter , kliče stavek, ki se začne z besedami ” hladno piha veter ” , nato pa dodaja , da je konec , se bo skliceval na enega ali več igralcev . Dva primera sta”mrzel veter piha nikogar z modrimi očmi ” ali “mrzel veter piha vsak, ki ima pet. ” Vsakdo, ki spada v kategorijo z imenom nato teče skozi kroga in poskuša najti prazno mesto . Oseba, ki je zapustil položaj brez prostora postaneveter v centru. Igra se nadaljuje , dokler ni vsak imel priložnost, v centru .
Jungle zvoki
Sit tiho slišati hrupa jungle v tej igri .

Jungle Sounds je drugo noncompetitive igra za skupino . Ta igra lahko deluje s široko starostni razpon in tako pomaga pomiriti energije navzdol . Igralci pokleknil na tla z njihovih čelih stojijo na tleh . Vodja hodi po sobi in pipe ena oseba na tleh. Izbrana oseba, ki hodi na kraj, v sobi ali v bližini kroga in omogočatiho jungle žival sliši trikrat . LEADER se šteje do treh sledi vsakdo , ki kaže na mesto v sobi, iz katere verjamejo zvok prišel . Jungle zvok kavo postanenaslednji vodja . Igrati , dokler je imel vsak zavoj .
CatchMouse
Uporabite svoje noge , da z miško žogo stran od mačjega žogo .

CatchMouse začne s vsakdo sedi v krogu. Vodja se začne z uvedbo majhno žogo – z miško . Miška je minilo noge noge okoli kroga. Ko to naredi okoli krogamiško enkrat,vodja počakamiška je na pol poti okoli kroga še pred uvedbo drugega , večjo žogo – mačko . Mačka poskuša dohiteti z miško . Komačka je delno okoli krogavodilna morda želeli dodati še eno , večjo žogo kot pes . Vodja se odloči, kako veliko krat okoli krogamiška potuje , preden ga varno svoje luknje , s čimer igra konča .

Dodaj odgovor