Kako ustvariti prvakov Character

Champions je bil eden izmed prvih superheroj igranju vlog in jevodilni igra junaka sistema igranje igre vlog . Opira se na sistemu , ki temelji na točki za dodeljevanje sposobnosti znakov , ki omogoča igralcem, da po meri znakov, oblikovalskih znotraj omejitev, ki jih Game Master ( GM ). Tisto, kar potrebujete
Hero System pravilnika
Hero Designer ustvarjanje lika programske opreme ( neobvezno)
Proste Prikaži več navodil

1

Ugotovite, kakšen znak, ki ga želite predvajati . V superheroic akcije , lahko znake biti opeka (močna znakov) , energijski projektorji ( shoot energije blastov ), gadgeteers ( superweapons uporaba), borilnih veščin ( masters za borilne veščine ) in mentalists ( branje, nadzor in napad glavah ) . Nekateri znaki lahko premeša razrede , kot so Superman , ki ima tako super- moči in toplote vizijo .
2

Najdi ven iz GM , koliko znakov točk boste morali graditi svoj ​​značaj in kako jih lahko porabili . Značilno je, da boGM naložijo maksimalno število točk , da bi porabili , koliko mora biti uravnotežena z slabosti , ter kako močna napadi in obrambo more biti.
3

Dodeli točke na značilnosti vašega lika (naravne atributi ) v skladu s konceptom ga izbrali so : . opeka bi morala imajo običajno visoke trdnosti , fizično obrambo , regres in omamljanje , borilnih veščin , medtem ko bi morala imeti veliko spretnost in hitrost in mentalists mora imeti visoko ego in ponavadi visoko prisotnost in Ljupkost

4

Dodelitev točk za vašega lika spretnosti , ki predstavljajo znanja ali usposabljanja lika . Največ spretnosti lahko temelji na značilnostih ; več točk vlagali v znanje in spretnosti ,boljeznak je na njem ( z večjo najvišjo uspehu roll zastopa ) . Nekatere spretnosti , kot so Breakfall ali timsko delo , so bolj koristni v boju, medtem ko so druge spretnosti , kot so izumitelja ali reševalca , bolj koristno, pred ali po njej . Nekatere spretnosti , kot so borilne veščine manevrov , omogočajoznak za boj proti boljši v boju.
5

Razdelite točke za perquisites ( Perks ), posebne ugodnosti uživaznačaj in talente , nenavadne sposobnosti znakov. Perks je pogosto mogoče odpraviti v korist igranje vlog , medtem ko lahko Talenti izboljšanje sposobnosti za opravljanje določenih znanj in spretnosti , na primer z uporabo Talent dvakrat pregibne za izboljšanje akrobatka Skill roll.
6

dodeliti točk v pristojnosti lik po zasnovi značaja in namenjen poseben učinek . Pooblastila so podane generičnih imen; poseben učinek določa, kajmoč v resnici počne : Lightbar kupuje bodisi energijo Blast ali večdnevni Killing napad za zastopanje bi mogli metati valjastih energije plazme na cilje , odvisno od tega, koliko škode hoče narediti . Pooblastila se lahko spremeni s prednostmi , da jim naredite več stvari (povečanje stroškov točke), omejitve za omejevanje , kdaj in kako jih je mogoče uporabiti ( zmanjšanje stroškov točka) in postavljene v okvire , da se omogoči odkup več pristojnosti za manj točk .

7

dobili lastnosti niz Slabosti za uravnoteženje dodatnih točk, porabljenih na sposobnostih, perks , talente in pooblastilih . Slabosti je treba na podlagi zasnove značaja in naj bi pomagal opredeliti značaj , ki ni dodeljena izključno za točke.
8

Predstavite svoj ​​lik v odobritev GM in bi kakršne koli spremembeGM želi , da se prilega lik v svoji kampanji .

Dodaj odgovor