Kako Uvoz animacije Z LibSL

” Second Life ” Je spletni družabni masivno multiplayer online igra vlog , ki omogoča igralcem interakcijo z drugimi uporabniki po vsem svetu in da v realnem svetu denar. Igralci lahko uvozite svoje animacije v igro z uporabo LibSL ali LIB Second Life . Ta program bo pretvorite koli animacijski XML datoteko, ki jo lahko najdete na spletu ali ki ste jih ustvarili s prostim programom QAvimator . Uvoz animacije v igri , potem naredi dostop do njih v vašem ” Animation ” meni iz “Profil znakov ” del igre . Navodila

1

Prenesite namestitveni program za QAvimator na namizje . Zaženite program in sledite ukaze , da ga namestite na vaš računalnik . Preskočite ta korak , indrugi , če ste že ugotovili, animacije XML je primerno za uporabo v ” Second Life “.
2

Run QAvimator in ustvarili animacijo z uporabo orodij, ki so na voljo v igri . Kliknite na “File” in nato ” Shrani kot ” poimenovati in shraniti datoteko XML . Jo shranite v mapo boste našli lažje kasneje , kot je na namizju.
3

Prenesite namestitveni program LibSL na spletni strani Javne metaverse . Zaženite namestitveni program , da ga namestite na vaš računalnik .
4

Odprite program LibSL , ko ste ga namestili in kliknite na “File” Gumb . Pomaknite se navzdol do “uvoz” ukaz v “File” Meni in kliknite na to .
5

Brskanje po vaših računalniških datotek , da bi našli animacijo XML, ki ste jo ustvarili ali prej shranili. Kliknite na “Open ” za začetek postopka uvoznice .
6

Vnesite ” Second Life ” uporabniško ime v “Uporabniško ime” box . Kliknite na “uvoz” Za začetek postopka uvažanja . Počakajte, da sepostopek konča, in nato kliknite na “File” in ” zapreti” zapusti program.
7

Vpis na vaš ” Second Life” profil in izberite svojo “značaj ” gumb na vrhu igre . Izberite ” profil” in nato ” Animacije ” videti svoje razpoložljive animacije . Preverite, ali vaš animacija naložen . Ponovite postopek uvoza , če to ni .

Dodaj odgovor