Pisarniški Birthday igre

Medtem ko urad rojstnodnevne zabave , so pogosto leizgovor za dodaten počitek in prosti torto , pametna podjetja uporabljajo priložnostne Zborovanje graditi enotnost ekipe. Preproste igre, družabne spremenjene prepoznati mejnikov , doseženih z različnimi zaposlenih , dejavnosti namenjene prilagodite strokovne povezave in team building vaje skrajšati je treba zaključiti v časovnem okviru kratkega stranka še dolgo pot pri izgradnji pozitivnega delovnega okolja . Dve stvari

Pred rojstnodnevni zabavi , se posvetujte vsakega zaposlenega, da anonimno napišite eno od osebnih dosežkov in ciljev, ki jih že zaključenih v zadnjem delu leta , na primer ” v presegli prodajne cilje sem pet mesecev vrstica “in eno osebno delovno Šala , kot so” vzamem en sladkor in pet kreme v moji jutranji kavi . ” Ti morajo biti napisana na dveh ločenih listke . Na začetku stranke , zbrati vsepapir zdrsne v eni škatli , pazite, da ostane odstopila in neberljiv . Kot zaposleni uživajo osvežilne pijače , mimo polje okoli in pustite zaposlene izmenično ugibanjem , ki spada v katero od svojih sodelavcev dosežek in zvijača . Če jih seznaniti pravilno domislica ali dosežek s pravilnim sodelavca , ki jih dobite , da zdrsa ; če mislim napačno ,slip gre nazaj v polje . Krogi nadaljevali , dokler niso vsi dosežki in quirks pravilno uganil. Kdor jenajbolj zdrsne zmaga igro .
Zgraditi strategijo

zgodba – razvojno dejavnost A , ki se predvaja v krogu ,tekma se začne spol- neumno hipotetična situacija delo s potencialom za razvoj ovir; v končni fazi , ki jo potrebuje resolucijo . Če želite igrati ,prva oseba v krogu predstavlja problem , in po kratkem času , se ustavi njihovo razlago v sredi besede . Naslednja oseba v krogu pobere ob točno določenem mestu , izpolnjevanje zastavljenega besedo ali ga spremenili v svojem izbira besed , nato pa nadaljuje z razvojem problem in predlaga rešitve . Krog se nadaljuje z vsako osebo tako, da se strategija v zvezi z delom , reševanje dele problema , hkrati pa ustvarja druge ovire v strategiji do leta ima vsak igralec na vrsti . Igra se konča, ko jekončno igralec , ponavadičastni gost na rojstnodnevni zabavi , wrap up brezupno zapletena, upajmo, smešno delovni položaj z resolucijo neprodušno .
Multi- tasking Mania

skupina igra igra kot posamezniki in ne kotekipa , večopravilnosti Mania zahteva le pisno posoda in papirja razdeljen na tri oštevilčene stolpce. Preden se igra začne , se bo vodjaigre dodeliti povezana z delom, za katero veljajo vsakem stolpcu (na primer: produktivnost , ekipa za moralo in hrambe stranka ). Vodjaigre nato začne igro , ki ga kliče številko stolpca. Ko ještevilka stolpca pozval , igralci začeli pisati odstavek o namenskih temo v ustrezno rubriko . Vodjaigre nato nenehno kliče različno število stolpcev v različnih naročil v presledkih, različnih dolžin , prisili igralce na več nalog v svojih miselnih procesov preklapljanje in nazaj med temami na hitro , nepredvidljivo tempu. Ko je čas klical, igralci pregledajo svoje nepovezanih , nepopolne eseje za najbolj duhovitih odmori kaznijo ali razsvetljenih misli deliti s skupino , ki se začne z gostom rojstnodnevne čast .
< Br >

Dodaj odgovor