Magnetne igrače iz 70-ih

Mnogi, ki je odraščal v 70-ih imel lepe spomine na desetletje: sobota dopoldne preživel s Fat Albert Sigmund morsko pošast in schoolhouse Rock , nato pa vleče na bell dna in puli puloverji za izpolnjevanje sosedske otroke za igro Gnip Gnop ali spinouts na velika kolesa . Medtem ko je bila tehnologija nizka, je bila domišljija visoka in igrače proizvajalci uporabljajo vse, kar je bilo na voljo , da jih – vključno z magneti – , da bi njihovi izdelki izstopajo od konkurence. Magic Shot Shooting Gallery

Magic Shot Shooting Gallery Marx igrah je bilzaprt , namizni strelišče . Sestavljena je bila iz – magnet uspel pištolo -samo komponento , ki ni bila zaprta – in plastična škatlaz oknom na enem koncu , ki je omogočila , da vidite v notranjosti, kjer so bili cilji ter strelivo ( jeklene kroglice ) . Če želite igrati , si se dotaknil pištolo na okno , v bližini ene od jeklene kroglice, inmagnetna sila potegnil žogo k oknu . Ti bi nato potisnite pištolo in žogo up oknu , bo cilj na eni izmed ciljev na skrajnem koncu in pritisnil na sprožilec . Vzmet znotraj pištolo sprosti , ko je bilapištola ” shot “, začetek pelete proti svojim ciljem.
U – Drive -It

Ravno, ko se je zdelo , kot najbližja boš kdaj na vožnjoavtomobila je vozni vaše Hot Wheels okoli na Shag preproge ,U – Drive- je prišel in prinesel sanje o vožnji en korak bližje . Igrača , ki ga proizvaja Schaper , sestavljena iz teoretičnih krajine in magnetnih avtomobilov, ki si peljal čez most , okoli ovir in s prometnimi stožci . Vendar je bilopriloženo armaturna plošča konzole in pedal , ki so izkušnje vsebolj realna . Konzola je imel volan, premik menjalnika , merilnik hitrosti in merilnik olja. Ti bi obrniti ključ v kontakt, prestavite v pogon , stopite na stopalko za plin in gredo. Plošča je bila reverzibilna , tako da boste imeli dva krajine za navigacijo .
Magnetic Batman in Robin

Začenši z geografsko označbo Joe leta 1964 , akcijske figurice ostalapriljubljena igrača , in leta 1970 , je vodilniMego Corporation . Njihove Magnetni Batman in Robin številke izstopala iz več razlogov . Za začetek, so bile te številke 12 cm visok ,odhod iz Mego običajni (in določanje standardov ) Številke 8 – palčni ukrepanje . Nadalje so imeli magneti v obeh rokah in nogah , zaradi česar je mogoče manipulirati jih povečanje vertikalne fasade , ki visi iz tramov in stoji na glavo na površinah, – . Tako dolgo, kot so fasade, nosilci in površine iz jekla

School Days Desk

School Days Desk , ki jih Fisher -Price , ki je namenjen za otroke od 3 do 8, je v bistvuplastična torbica z magnetno tablo na eni strani . Skladiščni prostor v notranjosti potekala igrače dodatna oprema: kreda, radirko , prekritega s plastično magnetne črke in številke in več kartic dejavnosti. Kartice dejavnost je imela šablon preprostih besed, ki bi lahko postavite na magnetni tabli , da vas vodi v črkovanju
Classics

je bilo več magnetne igrače, – . Kot Whee – Lo , Wooly Willy in Tickle Bee – , ki je nastal v prejšnjih desetletjih , vendar so bile še vedno priljubljen med otroci v 70-ih letih . Whee – Lo z Maggie Magnetic Inc v New Yorku je bilardeča plastična kolo z namagnetena osjo, ki bi lahko vrtijo naprej in nazaj ukrivljenim jeklene žice . Wooly Willy sestavljali obraz brez dlake človeka in ohlapne železnimi opilki za polimerno mehurček. Ste uporabili magnetno palico za premikanje in spustite piljenja, da bi Willy različne brki , brade , zalizcev in pričeske . Skrbim Bee jespretnost igra za predšolske otroke . S pomočjo magnetnega palico , bi si premakniti čebela vzdolž poti, da se ponovno vrne na svoje panj. Ampak ste morali biti previdni, da ne bi dobili preveč blizu aličebela bi ” želo ” ( skok s proge in se držijo palico ) .

Dodaj odgovor