Zabavne aktivnosti za otroke storiti po Branje Jack & Jill Nursery Rhyme

otroške pesmi so nekatere od prvih zgodb majhni otroci učijo . Vzgojitelji in starši jih prebral na otroke , ker so smešno , enostavno zapomniti in gradnjo otroške domišljije . Po branju ” Jack and Jill ” za skupino otrok , ki jih lahko organizirajo različne dejavnosti, za njih , ki temelji na zgodbi. Sadike rime so tudičudovito orodje, ki pomaga naučiti zgodnjih bralnih spretnosti . Zaporedja

Naučite otroka, o sekvenciranje , kot tisto, kar pride prvi, drugi in tretji v zgodbi . Po branju vrtec rima , imate lahko skupinske razprave o tem kaj se je zgodilo v kakšnem vrstnem redu. Druga ideja je, da tiskanje fotografij o dogodkih v rime , kot so Jack in Jill gredo gor v hrib , Jack in Jill , ki nosi vedro vode in Jack and Jill pada . Otroci morajo delati v manjših skupinah , da zaporedje dogodkov . So jih nalepite slike v pravilnem vrstnem redu na list papirja .
Skeče

Po branju zgodbo , razdeliti otroke v skupinah po dva , eno dekle in en fant. Druga možnost je, razdeliti otroke v skupinah po tri ali štiri in omogočajo skupino, izberite svojo ” Jack ” in ” Jill. ” Otroci morajo delovati ven vrtec rima . Dajteotrokom 20 minut, da se prakse in so jih opravljajo svojo foro . Otroci lahko krono , da bo enostavno prekinil , ko pade in uporabite majhno vedro vode se pretvarjati . Turn to dejavnost v igri, ki jo podeljuje nagrade za najboljše, najbolj smešen in najbolj kreativnih skeče .
Trivia

Ustvari trivia igro o otroške pesmi s vprašanja o tem, kaj se je zgodilo . Na primer , vprašajte otroke ” Ali Jack padel pred ali po tem, ko je šel v hrib ? ” Ali ” Ali Jill pade preveč ?” Nagrada eno točko za vsakega otroka, za vsak pravilen odgovor. Otrok, ki pravilno odgovori na večino vprašanj zmaga igro . Igrate lahko tudi malenkosti v timih. Vprašajte vsaka ekipa vprašanje in nagradijo z eno točko za pravilen odgovor . Ekipa z največ točkami ob koncu igre zmaga .
Miselne igre

Naredite igro spomin s pomočjo slik iz ritma . Na primer , natisnite dve sliki Jack , Jill , vedro vode, krono in hriba . Laminat slike, da bi postali bolj trpežne. Postavite slike licem navzdol in imajo eno igralca v vrsti pred dvema slikama . Če se ujemata , se ohranja par in spet gre. Če se ne ujemajo,naslednji igralec gre. Otrok z največ parov na koncu igre dobi . Druga ideja je, da se eden od vsakega od slik na krovu . Otroci naj zaprejo oči in si eno sliko dol . Prvi igralec , da vam povem, kaj slika manjka zmaga majhno nagrado .

Dodaj odgovor