AMI Goljufije za osvajanja na dolgi lok

” osvajanja na dolgi lok : The Legend of Robin Hood “, je1991 grafični pustolovščina, ki ga Sierra objavljeni na spletnih straneh obeh Commodore Amiga in računalnikom . Kot naslov je igra pove, igralci nadzor legendarni Robin Hood , ki se poskuša obnoviti Richard I k angleški prestol , ob izogibanju Kukavički načrte Sheriff Nottingham in njegovih pajdašev . Za igralce , pritrjena na kateri koli del ” osvajanja na dolgi lok :Legend of Robin Hood , “potopisodličen način , da bi napredek v igri . Days One – Štiri

Od začetka igre je , hodi na hribu , ki gleda Watling Street. Govorimo Little John in počakajtečlovek začeti preganja žensko po ulici . Jih ustavili in ustrelil človeka . Zaspi in prejeli smaragdno srce v tvojih sanjah . Naslednji dan , sprehod dveh zaslonov in eno na zahodu in ustrelil meniha , ki je napadel Maid Marion . Bodite natikači ona vam daje. Na tretjem dnevu , pojdite na istem mestu , kot prvi dan in počakajte berač priti. Daj mu denar za njegovo obleko . Dal obleke , obiščite mestno jedro in prepustil natikači z mesta čevljar . On vam bo roko glavnik . Vzemi in prehod na četrti dan . Četrti dan , najti devico Marion in govoriti z njo. Daj ji glavnik in smaragdno srce . Pojdi nazaj na razgledne točke in ustrelil varnostnika , ki je tam.
Dni petimi in šestimi

Pojdi spet na spregledati kraju samem in ubil meniha z quarterstaff . Vzemite svoja oblačila in jih nosite , zbiranje piščalko in torbica , kot dobro. Pojdi na močvirju in razstrelili svoje vodstva. Priti v čoln in odpluli proti straže. Pogovorite se z varovalom , roki mu piščalko in torbica nato odgovoriti na njegove tri uganke . Pojdi v notranjosti stavbe , in se pogovorite z Prior v ognjevarnih . Odpotujte na severozahodnem vogalu stavbe govoriti z zapornikom , potem obiščite Pred znova. Sprostite vrv in pustitezapornik brezplačno. Potujejo v jugovzhodnem vogalu stavbe in dobili zvitek na obešalniku . Bodite kelih iz tabele Prior je , pojdi v zapor in ročno verz iz zvitka na norček . Sledite jester na ladjo in pritisnite spodnjo levo, zgoraj desno in zgoraj levo grimase , da odprete vrata. Na dan, šest pojdite nazaj na razgledne točke in ogrožajo duhovnika s samostrelom . Vzemite svoje obleke in spet obiskati mesto . Pojdi na Marije , dobil perilo iz družine in dobili vino sodu iz opat . Pojdi nazaj na grad in dati stražar peni . Potujejo v pub , daj sodu na človeka tam in pogled na spuščenem vedro. Igraj Nine Man Morris v pubu in osvojite ametist . Odprite vrata kleti , odprite prazen sod in se povzpeti v notranjosti skrivni predor. Potujejo skozi predor do Marije . Piti z opat in uporabi ametist na svojo skodelico . Ko je pijan , iskanje svoje telo in da denar od njega. Pojdi v svojo sobo in si pod blazino , da bi dobili polje puzzle . Vnesite predorov , potovanje v luknjo peep in počakajte policisti oditi. Teči notri , dal štiri penijev na mizo in zmanjkalo znova. Ko so policisti zapustijo drugič odpre loputo in uporabite svoj pas na to , da shranite brata tam . Pojdi nazaj skozi skrivni predor , skozi objave in blagoslovi šerifa. Prinašajo brate vdovi in s svojo zlato mrežo .

Dni sedem do devet

preberite verz in vpišite začetnice vseh likov, ki pravi nekaj Če želite odpreti okno puzzle . Pogovorite se z Marian in njeno roko zvitek . Potovanje nazaj v gozd in počakajte Pixie pojavi. Uporabite mrežo , da bi ga ujeli in ga prosite , da vas na zeleno človek . Odgovorite njegove uganke in nadaljuje, da osem dni . Pojdi nazaj na razgledne točke in ustaviti lokostrelec . Mu izroči denar za svoje obleke in centra obisk mesta . Pojdi na sejmu , daj učenjak drug zvitek in sodelujete na natečaju . Split svojo puščico navzdol sredi osvojiti zlato puščico . Na deveti dan , pridemo do najbližje gaju , kakor hitro je mogoče pobegniti stražarje . Poglej nasadu , kliknite na ” ročno ” ikono in kliknite sebe . To vas bo spremenila v drevo , tako da lahko pobegniti stražarje . Potujejo do razgledne točke , ubil trgovec in sprejeti svoje obleke in nakit . Uporabite rouge na sebe , da spremenite svojo barvo las . Pojdi na gradu , govorijo, da šerifu in mu izročil stojnico . Zapusti sobo , ko vas vpraša več vprašanj in iti v gozd . Vzemite stvari Šerif tam .
Dni Deset do trinajst

Na dan deset , razstrelil svoj rog , da pokličete svoje prijatelje . Poslušajte vsi načrti in izberite Mali Johna . Nosite požara prstan in šel v gostilno . Pogovorite se s fantom tam, dokler vam ga bomo gledali v kleti. Pojdite v skrivni prehod znova in ji sledimo do Marije . Potujejo proti severu in doseže labirint . Izhod iz labirinta in odprite vrata , da bi prihranili Marion . Pojdi na vrbe in uporabo smaragdno srce zdraviti Marion . Na dan enajst , razstrelil svoj rog in uporabiti načrt patra Tuck za zasedo vlak . Na dan dvanajst , preoblikovati v drevo čim prej , da se izognejo sovražnike . Ko so odšli , pojdite na razgledne točke in dati viteza geslo. Pogovorite se z njim in ga ustrelili , ko je poskušal napasti . Na trinajsti in zadnji dan iti v močvirje . Nosite vodo prstan prikliče duh vode in se posvetujte z njim . Priti v čoln in v skladu z duhom v stolp . Zagrabiti z bršljanom in uporabo” GORT ” urok , da bibršljan raste . Climb bršljan in se pogovorite z viteza . Pokaži mu geslo in spet plezati navzdol bršljan . Igra je končana in bo prikazal končno zaporedje.

Dodaj odgovor