Pravila za igranje Dice

kockami igre še za mladino in odrasle, skupaj v sproščenem in zabavnem okolju. Kockami zahtevajo malo opreme , ponavadi samo določeno število kock , papirja in svinčnikov . To omogoča prožnost , kjer se lahko igra igre . Lahko bi imel v zaprtih prostorih ali na prostem , kateri koli kraj, kjer seravno površino, se lahko uporablja za roll kocke . Različne kockami posebna pravila za zmago . Bunco

Igralci uporabite tri kocke , ko igra bunco . Za igro 12 ljudi , bi imeli 3 , miza s 4 ljudi na vsaki mizi . Ena tabela mora imeti zvonec , ki je postalavisoka miza . V prvem krogu , in vsakem naslednjem krogu se družite z osebo nasproti vas. Igralci sodelujejo v šestih krogih za vsako igro . Visoko tabela začne vsako tekmo in konča vsak krog z zvonjenjem zvona . Scorekeeper za vsako mizo vrže prvi.

Igralci si prislužite točke z valjanjem vse tri kocke . Igralci prejmejo po eno točko za vsako ciljno številko valjan za ta krog . V prvem krogu ,številka 1 die zasluži točko. Za vsako nadaljnje kroguštevilko kroga inštevilo ciljno die ustreza . Igralci prejeli pet točk za železniški tris katerega koli drugega od ciljnega števila številko. Mnogi igralci pravijo temu dojenček bunco . Bunco se pojavi, ko ste roll tris ciljne številke za ta krog . Boste prejeli 21 točk za bunco , vendar jo morate poklicati ven prejemati točke . Predvajalnik še naprej vozni dokler on ali ona rezultati vsaj ene točke na roll.

Ko igralec doseže nič točk na roli , kocke se premaknete na naslednjo osebo. Predvajanje se nadaljuje , dokler ena od ekip na visoki mizi doseže 21 točk. Ekipa nato zvoni zvonec in igrajo ustavi . Moštvi z najvišjimi ocenami premakniti za eno mizo . Poražena ekipa iz visoke mizi premakne na nizko mizo . Po šestih krogihoseba z največ zmagami v krogih osvojila celotno igro. Nagrade se lahko dodeli tudi za večino Buncos in Baby Buncos .
Farkle

Farkle zahteva šest kocke , papir in svinčnik za točkovanje in mizo . Če želite začeti igro , vsak igralec vrže eno kocko . Najvišja ocena gre prvi. Prvi igralec vrže vseh šest kock . Morebitna zmagovalec igre kaže najvišjo skupno nad 10.000 točk, v zadnjem krogu . Točke se podeljujejo z valjanjem 1s , 5s , tri -of -a- vrst, ali lestvice ( 1-2-3-4-5-6 ) v eni roli .

Each 1 valjanih šteje za 100 točk , in vsakih 5 se šteje za 50 točk . Tris na številke 2 do 6 Število 100 točk kratštevilo zviti. Na primer , tri 2s šteje za 200 točk . Tri tisti upoštevajo pri 1000 točkah . Naravnost šteje tudi za 1000 točk . Po valjanju vseh šest kock , lahkoigralec potisnite na stran nobenega točkovanja kocke, ki jo sam izbere . On vrže preostale kocke . Če on konča vseh šest kocke in mnogo točk, valjanje, dobi spet roll vseh šest kock in nadaljujte z dodajanjem svojo skupaj . Če kadarkoli med kotaljenjem se ne rezultat, je izgubil vse točke za ta krog .

Če želite rezultat za prvič , mora vsak igralec dolga vsaj 500 točk . Ko bomo dobili vsaj 500 točk , lahkoigralec na naslednjih krogov odločite ustaviti na kateri koli točki v svojem roll dodati svojo popolno ali priložnost dobili več točk. Again, če ona ne rezultat na vsakem zvitku , je izgubil vse točke za to rundo. Potem, koigralec doseže vsaj 10.000 točk in se odloči , da ustavi, vsak igralec dobi še eno rundo zvitkih , da bi poskušali na vrh rezultat . Po vsem zvitkih ,oseba z najvišjimi skupnih zmag .
Žulji

lahko Žulji se igra z dvema ali več igralcev . Pohodniki med ekspedicijo izumil igro , tako darezultat cilj za zmago ponavadi ujema z dolžino pohodniški poti . Mnoge igre za 2145 ,dolžina milje od Appalachian Trail. Igralci roll šest kocke v igri , tri par barve . Vsak igralec ima zavoji vozni kocke , poskus , da se ujemajo številke.

Vse kocke , ki se ujemajo se imenujejo točkovanja kocke . Pri seznanjanju kocko ali dve skupaj , dva para skupaj oziroma štiri vrste,lahko igralec izbere za roll preostale kocke ali na koncu , ki se izkažejo , dodajanje točk na njegovo igro skupaj . Ko vozni preostale kocke , igralec , bodisi dosegla več točk ali dobi mehurji. Mehurji pomeni, da vrže kocko , ki ne par in izgubi vse točke v tem krogu. Čeigralec vrže neravnih parov ( tri ali pet , ki se ali full house ) mora roll preostale kocke .

Če so številke in barve ujemajo, igralci prejme 10 -kratno število na eni od kocke . Na primer, za valjanje dve petke iste barve mreža 50 točk. Vozni dve petke različnih barv bo neto 5 + 5 točk, oziroma 10 točk skupaj. Čeigralec vrže kocko in vseh šest točk , se mora nadaljevati prevračanja s ponovno valjanje vseh šest kock . Like Farkle , koigralec dosežedogovorjenih skupnih točk za igre , vsak igralec dobi še en obrat , da bi poskušali premagati rezultat te osebe .

Dodaj odgovor