Izbruh II Pravila

Ultimate Outburst , ali Outburst II , jeHasbro namizna igra zasnovana za dve ali več odraslih oseb . To jetimska igra in je opisan Hasbro kot namensko “nepošteno “. Igra vključuje tri različne naboje . Prvi vključuje ugibati ciljne odgovore , ki se ujemajo nevidne kartico . Drugi se nanaša na povratne krog , kjer igralci uganiti temo , ko glede na ciljne besede . Tretji krog vključuje stave na katera ekipa dobi odgovore v redu . Game Setup

Za predvajanje izbruhu II igralci morajo biti razdeljeni v dve ekipi in obe ekipi sta , da dajo svoje žetone na začetku igralni plošči . Vsaka ekipa mora izbrati šest izbruhu kartic in jih postavite ob zunanjem robu plošče. Pod to linijo kartic , je treba dati šest ekip ReverseBurst kartice. Nato je treba izbrati osem ekip več izbruhu kartice in naj bi jih dajte v ovojnice Challenge . Envelop gre v središču sveta.
Round 1

Nekdo iz prvega moštvo izbere izbruh kartice in roke za zapisnikarja . Scorekeeper iz ekipe , ki se ne začenja prvi krog prevrne na uro in zakliče temo . Prva ekipa kliče besed, ki mislijo, da lahko na seznamu na kartici . Kotprva ekipa ugiba besedo desno ,scorekeeper jo preveri off . Kozmanjka časa ,scorekeeper prebere vse besede, kiprva ekipa neodgovorjenih , pridružuje se število pravilnih ugibanj in premakne žeton naprej po tej številki .

Vloge obrniti , saj imadruga ekipa krog . Igra se nadaljuje na ta način , dokler se vseh šest izbruhu kartice izginila.
2. krog

V ReverseBurst krog ,ekipa , ki gre drugi pobere zapisnikar za prvi vrsti. Scorekeeper prezrcali časovnik in prebere prvi ciljni odgovor na kartici . Prva ekipa poskuša uganiti , kaj je tema beseda in če je pretežko , lahko zaprosi za drugo ciljno odgovor. Če jetema odgovor uganili , predenzmanjka časa , je rezultat ekipe za to pa se izračuna tako, da se število ciljnih odgovore od 10. .Žeton se preselili , da mnogi prostori in na vrsti je druga ekipa je .
< Br >
3. krog

za ta krog ekipe , ki izgublja začne. Zmagovalna ekipa delno drsi kartico ven iz Challenge ovojnico, tako da se lahko samotemo beseda videnega in poražene ekipe stave o tem, koliko ciljna odgovori mislijo, da lahko uganiti , preden zmanjka časa . Zmagovalna ekipa lahko povečajo ponudbo , ker trdi, da bi lahko uganiti več odgovorov. Igra se začne , in če vsaka ekipa zadene številko, ki jih je mogoče staviti, so njihovi žetoni preselil , da je veliko prostorov . Če jim ne uspe , se žeton nasprotna ekipa preselila , da mnogi prostori naprej. Na koncu jeekipa žeton najdlje po vozilu zmaga igro .

Dodaj odgovor