Pravila igre Jutlandijo

Midtjylland jestrategija, družabne igre , ki ponovno uprizarja bitke prve svetovne vojne med britanskimi in nemškimi mornarice . Vsak igralec izbere eno stran in nato krmari ladje po odprtem morju , lociranje nasprotnika in sodelovanje v bitkah ugotoviti , kdo zmaga . Igra je omeniti za svojo bitko sistema, ki vključuje določitev najbolj strateško oblikovanje ladij, da bi bili učinkoviti v bitko proti nasprotni strani . Nastavitev

Začnite igro z odločitvijo, kdo bo igral kot Britanci in kdo bo igral kot Nemci . Vsak igralec ima floto Iskanje stanja in evidenčnega lista, Hit , ki ustreza njihovim izbrani narod. Vsak igralec bo nato svoje ladje Števci in desko Task Force . Britanski igralec organizira tri skupine ladij v formacijah , izbranih iz evidenčnega lista Hit na naslednjih lokacijah : A17 , D13 in K9 . Nemški ladje izhajati iz BB16 . Ne delite svoje podatke nastanek ali gibanje s svojim nasprotnikom , saj bo moral poiskati lokacijo vaše ladje . V vsakem pa bo, ko se premikate svoje ladje z oznako njihovo gibanje s svinčnikom na vašem Fleet Iskanje stanja. Vsako gibanje je treba zapisati s številom ladij preselil in v času prihoda , vsak kvadrat predstavlja eno uro časa pluli .
Searching

Po vsakem krogu gibanje, igralci izmenično iščejo lokacijo , da vidim , če obstajajo sovražne ladje na tem območju. Nemški igralec začne s pozivom iz lokacije vseh kvadratov , v kateri ima ladij. Britanski igralec mora povedati, ali ima ladij na tem trgu . Če je temu tako, se začne boj . Če ne, igralci spet začeli premikati. Igra se nadaljuje, dokler so igralci dosegli na isti lokaciji , na kateri točkibitka bo nastal .
Battles

Med bitko , postavite Battle Area Marker stanja v sredini tabele . Igralci bodo potem urediti svoje ladje na Marker obrnjena v isto smer kot takrat, ko so vstopili na trg Search stanja . Ladje, ki morajo biti tudi v isti sestavi , kot je bilo odločeno o flote Makeup stanja. Sprednji ladja vsake sestave mora biti 18.000 metrov od središča Battle Area Marker . Med bitko ,nemški igralec premakne prva in lahko premik v smeri njenih ladij , ki jih premikate po prostoru Battle ali požara na sovražnika. Uporabite daljinomer za ugotavljanje škode temelji na razdalji med ladjami . Medtem ko bonemški igralec ogenj najprej pride do poškodb hkrati. To pomeni, da če jebritanski ladji med rundo kurjenju uničena , bo še vedno poškodujejo nemško ladjo , preden se vzletelo bitki prostoru . Šest ukrepi v boju za posledico eni uri igre . Ustrezno označi te ure na vaš zapis stanja Hit . Bitka se nadaljuje, dokler bodisi so bile vse ladje enega igralca, uniči aliigralec se je umaknil iz bitke prostora.
Časovni okvir

Igra se začne 30. maja , 1916 , ob polnoči . Igra se bo končala 1. junija 1916 ob 12:00 To pomeni, da morajo igralci spremljate ur , ki so opravili med gibanjem in bojne fazah. Na začetku vsakega pa naj bi en igralec napove čas v igri . Morebitne razlike je treba rešiti, preden se igra nadaljuje . V bitki , šteje vsak korak po 10 minutah igre , in na koncu spopadu označi skupni čas , ki je minil.
Victory

igre čas je dosegla 12:00 1. junija 1916igre ne ustavi. Če so igralci sredi bitke , še naprej , dokler jespopad končal . Zunaj bitke , morajo biti vsi drugi ukrepi prenehajo v tem trenutku. Igralci nato pa bo štela svojih skupnih preostale ladje , sčemer je zmagovalecstran z večjim številom ladij. Če imata oba igralca enako število ladij , potem setekma šteje zažrebanje . Victory se lahko pojavi tudi , če je en igralec uničil nasprotnikovo celotno floto .

Dodaj odgovor