Pravila za bele Wolfovi Street Fighter RPG

Beli Wolf ” Street Fighter :Pripovedovanje zgodb Game ” igra vlog je bila objavljena leta 1994 na podlagi svet Street Fighter video iger , je nekoč varianto sistema Storyteller populariziral v Beli Wolf je . ” World of Darkness ” igre. Zdaj ne tiskajo , je še vedno priljubljena za jedrnata pravila in natančne emulacijo igre. Lastnosti

Vsi atributi so razdeljeni v tri kategorije: telesno, socialno in duševno . Fizični atributi so moč , spretnost in vzdržljivost,Socialna so Charisma , manipulacija in Videz inMental so Percepcija , inteligenca in razum . Čeprav so vse koristne v določenih obdobjih , nekatere poteze požaru zahteva preverjanje atributov s socialnimi ali duševnimi atributov Fizikalne lastnosti so ponavadi najbolj pomembno. Ti navadno v razponu od 1 do 5 , razen v primeru izredno močnih znakov , ki lahko imajo atribute do 6 ali 7 .
Sposobnosti

Sposobnosti so bolj posebna področja strokovnega znanja. Vključujejo talente , spretnosti in znanja . Ti so razvrščena tudi na lestvici od 1 do 5 . Talenti so prirojene sposobnosti , kot so pozornost, Streetwise in Insight. Spretnosti , pridobljene sposobnosti, kot je vožnja , Stealth in preživetje . Znanje je znanstvene udejstvovanje , vključno z računalniško , medicino in preiskave. Vsaka kategorija sposobnosti ima tudi sposobnosti, ki lahko koristijo znak v boju , kot sta ustrahovanje ali Talent , Blind spopadov ali Skill in Style Lore ali znanja.

Techniques & Moves

Zato, ker je temeljila na spopadov igra , Street Fighter ima precej močan boj proti sistemu . Znaki kupi ravni , spet na 1 do 5 merilu , v Punch , Kick, Block, Grab , atletiki in Focus . Nato nakup posebne poteze, od katerih so mnoge predpogoja ravni tehnike . Različne poteze imajo svoje hitrosti in škode modifikatorjev . Hitrejše poteze poteka prvi in delajo škodo po posameznih potez. Premakne se lahko med seboj povezani v glavnik za oblikovanje unblockable napade verige .
Rolls

Ko poskuša nekaj doseči na ulici Righter pripovedovanja zgodbe igre , izberete ustrezen atribut in primerno sposobnost ali tehniko. Vzemite to število kocke in jih povaljamo . Težava se določi GM , z enostavnim naloge pa nižje številke in težje naloge višje . Sedem jepovprečna izziv roll . Če je kateri od kocke valjanih višje od števila , je tožbauspešna , z dodatnimi kocke tako, da je raven uspeha .

Dodaj odgovor