Kako Design Map za igro

Ali steječo poveljnik namizno igro ali razvoju najnovejšo prvi strelec oseba , sestruktura ravni igrate vse določi na zemljevidih. Mala okolje koncepti sčasoma razvijejo v večje topografije , ki se uporabljajo kot pomoč gaming ali razvitih še v 3D okoljih in celotne igralne svetove .

Vam ni treba bitivelik – ime igre razvijalec , da ustvarite zemljevide . Ni važno, kaj igra, ki jo ustvarjate ,sistem za ustvarjanje zemljevidov ostajaenaka. Z malo stroški in malo domišljije , da lahko pripravi svoje igralne karte, na home.Things kar potrebujete
grafu
vladar
Mechanical svinčnik
Tenkočrtni pisalo
Priprava kompasa
Kotomer
Prikaži več navodil

1

Zapišite si vse, kar si želite v svoj ​​zemljevid vključuje . Če ustvarjate zemljevid za zunanje okolje , se odloči, če bovsa celina ali pa samodel enega . Če ustvarjate notranjo zemljevid , odločiti, kako zapleteno bostruktura . Zapišete zapiske o tem , kakšno razpoloženje želite doseči , kakšno podnebje boobmočje imeti in kakšna bitja bodo gostovali svojo pokrajino .
2

začrtali grob osnutek svoj ​​zemljevid . Narišite obalo , če jecelina , ali če je zemljišče meji na velikih vodnih teles . Beležke o tem, kje želite, gorovja , jame , doline in gozdove . Označujejo lokacije večjih mestih , krajih in vaseh. Če rišete načrt za ječo ali v notranjosti stavbe , se prepričajte, da začrtali skrite prehode , zaklad sobe in sobe z velikimi sovražniki .
3

vzemite ravnilo in izmerila obseg svoj ​​zemljevid . Povejte, da želite, da vaš otok je dolg 1000 metrov in se odločite, vsak 1 centimeter na grafu predstavlja 40 metrov . Vaš otok bo nato morala biti 25 centimetrov . Nato lahko poleg tega prekinil meritev navzdol, da bi razdalj na svoj ​​zemljevid lahko razume z različnih vidikov (na primer : 1 centimeter enaka 40 metrov ali 131 čevljev ) . Zapišite meritve v kotu zemljevida.
4

Narišite zemljevid na kos papirja za grafe , pazite, da sledijo svoje začetne skice in meritve na skali . Uporabite svojo ravnilo , da pripravi ravne robove , vaša priprava kompas , da pripravi krogov in vaše kotomer za merjenje kotov . Kaj dodati na zemljevid , da si pozabil, da se na vaši grobi osnutek. Znamenitosti , spomenikov in nevarna območja so nekatere od stvari, ki ste jih morda zamudili . Ugotovite, v katero smer je sever na zemljevidu in sestaviti puščica kaže proti severu.
5

Postavite topografske in okoljske elemente na zemljevidu . Sketch listnata ali košatih območja za zastopanje gozdove , skalnata in A slabe površine za zastopanje gore in kratke , ponavljajoče se vodoravne črte za zastopanje puščavo . Dodaj jutted in nazobčane robove na vaše obale . Pri ustvarjanju ječo , lahkotemno bubbling bazen biti blato pa bitemno cikcak predstavljajo veliko razpoko . Poskrbite, da dodate vrata, pasti, pošasti in zaklad. Narišite pohištvo in drugi dekor , če ste oblikovanju notranjosti stavbe.
6

Ustvarite simbol legendo. Ljudje uporabiti to shemo za navajanje kaj okoljske risbe na svoj ​​zemljevid povprečja. Uporabite ločen list papirja za to. Ker želite , da ljudje vedo , da jelistnata območje na zemljevidugozd , skico del zelenem območju in jo označite kot ” gozd ” . Storijoenako z gore, puščave , nastajanju odlagališč odpadkov in katere koli druge oznake na zemljevidu , ki lahko zmede igralce . Ustvarite lahko tudi simbol legende za bitja , pasti , predmetov in nič drugega.
7

Label imena znamenitosti, mesta in zanimivosti. Postavi imena na celinah , vodnih teles in pomembnih zemljišč . V ječe in notranjih prostorov , prostorov za etikete in različnih delov konstrukcije . To bo lažje za igralce, da ugotovimo, kje so geografsko . Podpis , datum in označite svoj ​​zemljevid . Zapišite , kaj igra ali kampanja je iz , kaj zemeljske ji pripada, inime območja , ali struktura sama . Če je vaša karta je del stavbe z več ravneh, poskrbite, da se navede, kaj nadstropju stavbe je.
8

Trace skozi svoj ​​zemljevid z natančno konico peresa , da bi bilo trajno . Izpustite to poglavje , če želite izbrisati dele vašega zemljevidu in poustvariti stvari, kot soigre premakne naprej. Lahko pobarvate tudi svoj ​​zemljevid z barvicami in flomastri , ki bodo pripomogli, da so različne terene in notranje funkcije bolj prepoznavna .

Dodaj odgovor