Kako se učiti z zavezanimi očmi šah

zavezanimi očmi šah jeposebna različica šaha , v kateri se igralci ne vidijo njihove dele ali stališče na koščke. Igranje miže jeučinkovit način za razvoj dobrih deska vizualizacijo in poveča hitrost izračuna. Dobri zavezanimi očmi šahisti so sposobni narisati zanimive taktične zamisli v svoji glavi , ne da bi izgubili zapisov o različnih položajev njihovih kosov. Izkušeni zavezanimi očmi šahisti lahko zamislite z igrami, ki so dolge 40 potez . Zavezanimi očmi šah jeodličen način za izboljšanje vašega igro šaha in spomin. Navodila

1

Naučite algebrski šahovski zapis . Obstajajo tudi druge oblike zapisa ; to jeena mednarodne šahovske organizacije FIDE sprejeta. Če želite napisati šahovski zapis , navedite kos in kvadratna ste se gibljejo na .

Vsak kos je skrajšano prvo črko v svojem imenu, razen za viteza , ki je notated kot N namesto K. kmeta je skrajšano kot nič ; če ni kratica , se predpostavljakmeta . Square je označena s številko ena do osem , ki se začne na igralčev prvi vodoravni vrsti in gredo gor vsako vrstico do osmega zapored na drugem koncu sveta. Na primer, K5 kaže ste se gibljejo kralja peti vrsti .
2

Zapomni šahovnico v vsakem trenutku. Igralci morajo narediti miselno vsakega kosa na krovu, sledenja kosov obeh igralcev . Z vajo , vizualizacijo šahovnico ni bolj zapleteno, kot vizualizacijo člana nasprotnega spola . Če se to zdi preveč težko , se spomnite, da je George Koltanowski igral 34 iger istočasno leta 1937 , in da je njegov rekord je bilo uničeno leta 1960 , ko J. Flesch igral 52 iger
3

nakup programske opreme , ki podpira . ” vizija brez ” igranje šaha . Večina novejših softwares imajo to možnost , vključno Fritz, Chessmaster in Rybka .
4

Nastavite moč motorja na ustrezni ravni. Če stezačetnik,šahovski svetovni priporoča, da se začnejo pri okoli 400 ELO . Povečati stopnjo z majhno količino vsakič, ko igraš .
5

Po vadil na računalniku , igrati proti drugim igralcem . Ta različica je igral z eno šahovnico z dvema igralcema in tretje osebe , da poteze na krovu za oba igralca. Igralci izmenično kliče svoje poteze naglas za upravljavca, da za njih . Krmilnik mora zagotoviti,igralec sliši potezo drugega igralca pred nadaljevanjem .

Dodaj odgovor