O elektronske igrače

Elektronske igrače so občudovali otrok in odraslih za desetletja . Obstaja veliko različnih vrst elektronskih igrač , nekaj preprostih in nekaj izredno zapletena. Imata skupne lastnosti, kot bi mogli premakniti ali delujejo sami , da hrup in zasveti . Običajno vsebujejo vsaj eno tiskano vezje in pripravi energije iz vira energije . V 1970-ih in 80-ih , inovativne elektronske igrače postala izjemno priljubljena , kar utira pot za prihodnje igrače in ustvarja ogromen nov potrošniški trg , ki je še danes v vzponu . Vrste

Veliko različnih vrst elektronskih igrač so bili izdelani in prodani po vsem svetu . Nekateri postal takoj trendy pred končno ustalil , nekateri so ostali priljubljen in celo obrnil v zbirateljski predmeti , medtem ko nekateri nikoli zares slekel na prvem mestu . Nekaj ​​znanih kategorij so vlaki , radio in daljinsko vodene avtomobile , ročne video igre, domači televizija ( konzola ), video igre, akcijske figurice , nagačene živali , izobraževalne igre, virtualni hišni ljubljenčki , svetlobne in laserske pištole in roboti .

Cena cene za elektronske igrače so

tako raznolika kot igrače same . Napredek v sodobni tehnologiji so se zmanjšale stroške elektronskih komponent precejšnje ; cenejše igrače z minimalno funkcionalnost je mogoče kupiti za manj kot dolar . Na drugi strani spektra , bi lahko zlahka porabili tisoče dolarjev na elektronski igrači — kot robotsko domačo žival , npr . Splošni trend na področju elektronike , je za cene na posebne postavke , da gredo dol precej v kratkem časovnem obdobju. To je najbolj pogosto velja za igrače , čeprav bodo redke in zbirateljske igrače šel v ceno v daljšem časovnem obdobju .
Pong

Pong je bilaprva domača video igre ki bi se lahko neposredno igra na televizijski sprejemnik . Izumil ga je Nolan Bushnell v začetku leta 1970 kot alternativa njegovi arkadni različici imenovano Video namizni tenis . To je postalinstant navdušeni za otroke, mladino in odrasle , ki zagotavlja enostaven, vendar zelo zasvojenost igranja. Osnovna ideja je bila za dva igralca na vsaki udaril žogo s svojimi zaslonu, vesla , poskuša premakniti žogo mimo nasprotnikov veslo , tako točkovanje točke.
Teddy Ruxpin
< p> v poznih 1970-ih in v celotnem 1980, elektronskih komponent se je začela kazati v lutke in nagačene živali . Eden od najbolj priljubljenih primerov je topolnjeni medved z imenom Teddy Ruxpin . Kaset igralec je bil zgrajen v zadnji medveda in audio avanturistične zgodbe ( ki jih spremlja slikanic ) Teddy in njegovi prijatelji bi lahko igral v njem. Impresivna inovacija je bila, da bimedved utripala oči in premikanje ust , kot če bi povedal zgodbo .
Nintendo Game in Watch

danes, bi si imajo težko najti nekoga, ki je vsaj ni slišal za Nintendo. Ampak pred vzponom na status ikone , Nintendo je imel težko najti nekaj, da bi lahko uspešno zaslužiti denar z . Nekateri od njihovih prejšnjih podvigih vključeni igralne karte in storitve taksi . Vse to se je spremenilo, ko Gunpei Yokoi ustvaril Nintendo igre in gledati . Zamisel je prišla k njemu , medtem ko je opazoval nekoga igrati s kalkulatorjem na vlak , in je uporabil to isto osnovno tehnologijo, da bi množico različnih prenosnih video iger . Te igre so bile narejene za več kot desetletje, in brez njih , je zelo možno , da bi Nintendo ni nikoli pridobil popularnost , da jepodjetje zdaj uživa .

Dodaj odgovor