Zgodovina prva 3D Video Games

Prvi video igre so bile razvite v poznih 40-ih letih , nato pa so bili v 50-ih letih , in so vključeni zelo osnovne igre, kot so ” Tenis za dva” in ” Tic Tac Toe . ” V 60-ih letih , ” Spacewar !” je bil razvit , kar je bil eden izmed prvih video iger , ki bodo razdeljeni . Tehnologija hitro napredovala v naslednjem desetletju , kot so 70s videli vzpon Arcade in prve generacije video igralne konzole . To desetletje videli tudi prve primere , kaj bi postala 3D video iger . 1974 in Origins of 3D

leta 1974 , ” Maze War ” in ” Spasim ” ( okrajšava za vesoljska simulacija) , tako se je začela zgodaj eksperimentiranje v 3D iger . V ” Spasim ” si letel med vesoljskimi omrežij in videl druge igralce , ki plujejo okoli, kot dobro. ” Maze War ” nastavite prednost za vse prva oseba strelci , ki bi sledile. V ” Maze vojni ” si mogla premakniti naprej, nazaj , levo in desno in ustrelil . Kot pri večini poznejših streljanje igre , boste pridobili točke, ki jih ubijanje sovražnika in izgubili točke, ki jih je ubil .
1980

80s videli vzpon pseudo -3D grafika , če bi igro programerji uporabljajo bodisi fizične grafične projekcije dati iluzijo 3D ali uporabljati osnovne igralnih okolij 3D , ki je omejena na 2D ravnini . Pseudo -3D je znana tudi kot ” dva inpol dimenzionalni . ” Prvi domači računalnik 3D igra je izšla leta 1981, se imenuje “3D Monster Maze . ”

3D Racing Games

V 80. letih , dirkalne igre se je začela uporabiti pogled zaključne kamero zadaj nameščena . Medtem ko so bili drugi 3D tehnologije hitro napredujejo , v tekmovalnih igrah ta sistem je preživel dolgo po poznih 90. let preklopite na pravi 3D kot prednostne mnenju za žanr . Prvi tak primer je bil Namco je ” štartni položaj . ”
1990 in prva oseba Strelci

prva oseba strelci so bili nenehno redeveloping možnosti 3D tehnologiji . ” Wolfenstein 3D” je bil eden izmed prvih videoiger , da je funkcija preslikava tekstur , kjer so grafični teksture ovili 3D objektov . Sredi 90-ih let , 3DFX Interactive predstavil poceni 3D grafična grafičnih kartic . Igre , kot so ” Quake ,” in poznejše igre z uporabo ” Quake ” motor , so bili najprej izkoristiti to novo zlahka dostopni tehnologiji .
Peta generacija igralne konzole

Proti koncu 90. let ,peta generacija označena prelomnica v smeri realnem 3D iger . S prihodom iger, kot so “Super Mario 64 ” in “Sonic Adventure ” vse video igre so sklopka proti 3D trgu, ki je le prva oseba strelci in vozne igre poskusa prej. Ta sprememba je bila izpolnjena s tehnološkim napredkom in zlasti preklapljanje iz vložka na disk na trgu doma konzolo . To je omogočilo veliko večjih , v celoti 3D svetov, ki še vedno obstajajo desetletje kasneje.

Dodaj odgovor