Kako izračunati THACO

Za poenostavitev Napredno Dungeons in Dragons ( AD & D) pravilo, določeno v 2. izdaji igre , oblikovalci igre razvil nov sistem za določanje zadetkov pristal na nasprotnike v boju. THAC0 , da hit oklep razred 0 , dovoljeno preprost izračun za določitev hit možnosti , ki temeljijo na številu THAC0 igralca lika. To je bilošteviloigralec potrebno roll zadeti nasprotnika z oklep razred 0 . Poznavanje te številke , lahko igralci v 2. izdaji enostavno določiti roll , potrebno zadeti druge oklopne razrede , zanika potrebo , da pogledate vsak zadetek roll na grafikonu med gameplay.Things boste morali
AD & D 2. izdaja Dungeon Master vodnik
AD & D 2. izdaja igralčeve Handbook
AD & D 2. izdaja Monster priročnik
Prikaži več navodil

1

Odprite AD & D 2. izdaja Dungeon magistrski Guide in obrniti k poglavju 9, na ” bojni” poglavja. Poiščite tabele 37 , 38 in 39 , da se posvetuje pri izračunu THACO .
2

Najdi razrednega igralec znak skupino na levi strani tabele 38 , ” Izračunani THAC0S . ” Vsak poseben razred znakov spada v eno od štirih temeljnih skupin , Priest , Rogue , Warrior in Wizard , se posvetujte z AD & D 2. izdaja Igralčeva Handbook , da ugotovi, v katero skupino znak igralčevo spada . Premakniti na desno ob mizi , dokler ne najdete raven igralca . Številka na seznamu pod ravni je igralec lik THACO . Udariti nasprotnika z oklep razred 0 , morate roll to , ali večje število na 20 -stranski die . Razreda in stopnje igralec kotirajo na igralca Character listu.
3

uporabite preglednico 37 , ” THAC0 Napredek ” za liki nad raven izkušenj z dne 20. . Poiščite skupino znakov. Uporabljajte razmerje , navedeno pod ” Izboljšanje Rate Točke /Level” , da spremenite THAC0 lika za vsako stopnjo več kot 20 let. Na primer ,razmerje 1/3 pomeni, da odštejemo eno THAC0 točka za vsako treh ravneh zaslužili . Torejčarovnik z THAC0 14. na ravni 19 , ima THAC0 od 13. na ravni 22 .
4

uporablja nobenih sprememb THAC0 zaradi zunanjih vplivov pred vozni kocke . Pogoste spremembe so posledica pojasniti posledice , ki spreminjajo vizijo , ali moč ali čarobne predmete in orožja , ki jih nosi znak. Za vsako + hit , dodamo 1 na roll na kocke , da ugotovi, čeigralec naredi svoje THAC0 zvitek , za vsako negativno spremembo , odštejemo 1 od kocke .
5

Uporabite tabelo 39 ” bitje THAC0 ” za določitev osnove THAC0 bitij . Poiščite hit kocke za bitje na mizi . Hit Dice so navedene pod bitje statistiki in opisi v 2. izdaja AD & D Monster priročnika . Številka na seznamu pod ” Hit Dice ” stolpcu na mizo, je bitje, je THAC0 . Nekatera bitja so spremenile hit kocke zaradi posebnih okoliščin, kot so vodstvene ali šampionskih vlog. Pogosto je ta sprememba vključuje dodatne kocke dodali na običajnih stopenj bitje . Dodate eno dodatno hit kocke THAC0 pošast je na mizi , če sprememba bitje je tri kocke ali več . Spremenitinavedene hit kocke , kot bi THAC0 igralčevo zaradi zunanjih vplivov , preden vaše kocke roll.

Dodaj odgovor