Video Games , ki so dobre za možgane

Video igre so se izkazali za izboljšanje usklajevanja z roko oči , reflekse in duševno spretnosti , kot tudi ročne spretnosti . Medtem ko lahko igre, kot so ” Grand Theft Auto ” in “halo” osredotočila le na vašo sposobnost za hiter odziv , svoje walkthrough priročnike , predlaga avtor Steven Johnson v ” Odkrijte ” reviji članek , ki so tako dolgo kot 53.000 besed , dolžino kratkega romana . Video igre služijo kot simulacijo , in se uporablja celo vojsko , video igre so način za povečanje vaše možgane z vzajemnim delovanjem znotraj meja te simulacije. Brain Age

” Brain Age” je bil razvit za Nintendo DS sistema, dual-screen ročni konzoli , ki je omogočila razvijalcem omogoča izvajanje inovativnih konceptov igre . V ” Brain Age , ” uporabite plastično pero imenovanopisalo , namesto tradicionalnih ročnih kontrol konzole . Pisalo vam omogoča, da izberete možnosti in pišete neposredno na zaslon , kjer se lahkoigra prepozna številk in oblik in ustrezno odzove. ” Brain Age” je igra duševno agility , izziv svoje sposobnosti v logiki , matematiki in spomin. Razvijalci trdijo, da bo igranje igre le nekaj minutdnevno izostriti vaše mentalno agilnost , in če to ni dovolj , da ima 100 vgrajen Sudoku uganke.
Tetris
, < ± > ” Tetris ” vključuje spadajo bloki ali različne oblike, ki jo je treba hitro vrtenje in spusti v prostore na dnu zaslona. V začetku leta 1990 , profesor psihologije Richard Haier naredil študijo o duševnih učinkov ” Tetris ” na igralce . V možganih igralčevih je bager možganske stopnje presnove glukoze pokazati , koliko energije je bilomožgani porabijo , približno dokazuje, koliko delamožganov počne . Haier ugotovili, da ob koncu meseca, je raven glukoze igričarji se je znižala , medtem ko se je povečala njihova uspešnost . Tetris uporablja večje stopnje hitrosti za lajšanje igralce iz svoje cone udobja , zato boste morali razmišljati bolj hitro prepoznavanje oblik in izdelavo logične in reševanje problemov odločitve. Na voljo jerazličica ” Tetris ” skoraj vsak video igralne konzole vseh časov , in to se še vedno proizvaja več kot desetletje po izvirniku .
Dr Mario

Podobno kot ” Tetris “, ” Dr Mario” je še ena igra, ki je v veliki meri odvisna refleksno prepoznavne barve in oblike, ob naraščajočih hitrostih . Cilj igre je, da spustite kot barve tablete na vrhu barvne virusi; kup trikrat zapored , invirus je poražen . Igra postane zapletena , če imate dodatna ostanke barve preostalih , ki jih je treba odpraviti s sestavljanjem več tablet bodisi vertikalno ali horizontalno postaviti štiri barve v vrsti . Ta igra se močno opira na usklajevanje z roko oči , zlasti v kasnejših fazah , kot tudi logika in puzzle reševanje . Način multiplayer je še težje – glavnik, bo padec barve na zaslonu nasprotna igralca , včasih prav na vrhu tabletke nizov ste bili poskuša znebiti . Prvotno sprosti na prvotnem sistemu NES ,nova različica je na voljo za prenos na Nintendo Wii.

Dodaj odgovor