World of Ideas Darkness znakov

Obstajaveč načinov, da pridejo gor z idejami znakov v ” World of Darkness ” igralne konzole . Nekatere vrste znakov so bolj primerni za posebne sisteme – Changeling , Mage , Vampire , volkodlak , Demon , utvara, ali Hunter – od drugih. Navsezadnje, če biigralec izmisliti kaj se mu zdi tako zanimivo in predvajati v določeno akcijo . One- shot kronike so bolj primerni za nekatere vrste , in multi- letnik kronike so boljši za druge. Kampanja ali Kronika Style

najbolj pomemben dejavnik za ideje lik jekampanja ali kroniko slog . – Boj usmerjen značaj se ne bo ustrezal tudi , ali imajo veliko dela , v politiki ali temelji na sodni igri . Prav takozadržana , znanstveni značaj ne bo dobro delo v eno -shot , Pentex – slog igre . Preverjanje vz Storyteller je vednodobra ideja , da bi videli , kaj ona si zamišlja kot slog ali ton za kroniko .
Skupinska dinamika

Drug pomemben dejavnik je skupina dinamika. To je tako pomembna v ” World of Darkness ” iger, saj je v FRPG skupinah . Če obstaja šest igralcev v dolgoročnem kronike in pet igrajo bojnih pošasti , nato pašesto boj osredotočen lik je verjetno pretiravanje . V tem primeru se lahkona osnovi vpliv bolj prikrite , mistik , znanje ali znak biti bolj koristno . Malo comic relief – neumen Malkavian , Ragabash ali Nuwisha – morda ne bo na pravem mestu , bodisi
Sourcebooks

odličen vir značaja . ideje so različne sourcebooks White Wolf objavljeni . Poleg osrednjih pravilnikov ,pleme , tradicija , klan , Družino in drugih posebnih knjig podskupina vključuje nekaj izhodišč predloge. Nekatere druge sourcebooks , kot je ” Vampire :Masquerade ” knjig za Ghouls in starešin tudi nekatere predloge. Večina takih predloge prilegajo v klan in tradicije stereotipov . Včasih je zabavno igrati lik, ki jepopolno nasprotje teh vrst .
Zgodovinski Navdih

Zgodovina je lahkovir navdiha , kot dobro. Nekateri znaki lahko temelji na zgodovinskih osebnosti , kot so Napoleon ali Julija Cezarja , ali vrst , kot so samurai ali Dominikanske menihov . Drugi, še posebej v ” vampirjem ” ali ” mumija ” kronik , lahko dejansko zgodovinski podatki sami . Očitno je, da se lahko ta metoda traja malo raziskav za točnost , vendar različne igralne skupine in koncepti bo skušala različne nivoje natančnosti .

Literarni in navdih Pop Culture

dodaten vir navdiha lahko literarni in pop kulture viri . V obeh primerih je bolje uporabiti vir za ohlapno navdih , namesto da bi izdelali klon . Igranje kopija Lestata , na primer, je verjetno, da izzove posmeh namesto deleža v igralniški Ansambl . Prav tako FRPGs , da uporabimo analogijo , je bilo nasičeno z Drizzt Do’Urden kloni do točke, da Vilini wielding dva meča so na splošno izpolnjene z zasmehuje in prezira . Kljub temu pa bi lahkoMage zgleduje po Shakespearovi Prospero ali Neil Gaiman je Richard Mayhew biti zanimivo.

Dodaj odgovor