Navodila za Harry Potter : Mystery na Bradavičarki Game

” Harry Potter : Mystery na Bradavičarki ” ” . Clue ” Igra je podobna klasični detektivski igri , Namesto igralcev poskušal ugotoviti, kdo je umoril gospod BODDY , kje in s kakšnimi orožje ,cilj je , da izpeljemo ki čarovnica ali čarovnik priklical kaj urok ali napoj in kje. Liki v igri , so dobro znane junake , Harry , Hermoine in Ron , kakor tudi trije slabi , Draco , Crab in Goyle . Ljubitelji knjig in filmov Harry Potter bo tudi seznanjeni s sobo in uroke in napitkov cards.Things boste potrebovali
Svinčniki ali peresa za vsakega od igralcev
Proste Prikaži več navodil
igre Set- up
1

Kraj vse igre kosov , ki so čarovnik klobuki , v sredini plošče . Vsak igralec izbere, kakšne barve bo. Postavite duh igre kos na modri krog kraju razsodišče pred vhodom v Veliki dvorani .
2

Ločeno vse od zelenih kart . Postavite jih v kupu obrazom navzdol zraven igralni plošči . Razvrstite modre kartice v tri kupe : Fakulteta , krivec , žrtev in uroke . Postavite vsak kupček z licem navzdol zraven igralni plošči .
3

igralec izbere eno karto iz vsake od štirih modrih piloti , ne da bi gledali na njih , in jih postavite v tri – headed ovojnica pes . To so odgovori, ki jih bo igral , če želite izvedeti : kateri fakulteta član ujeli nekoga čarovniški urok in na koga . Postavite ovojnico na krovu na vrata z zanko nad knjižnico .
4

vsak od igralcev, eden na Fakulteti kartic Hand . Put preostale Fakulteta kartice z drugimi modrimi namig kartic , da bi gledali na katerega od njih, in jih shuffle skupaj . Postavite kup stranjo navzdol ob igralni plošči .
5

Daj vsak igralec kos s kontrolnega lista papirja pad. Pogled na vaš namig kartico , vendar ne dovolite, da kdorkoli drug videl . Označiti kartico imate v roko off na vaš seznam . Ne pustite, da kdo drug videl, kaj ste označili navzdol .
Igranje igre
6

imeti vsak igralec rolice enega od kocke in videli, kdo vrže največje število . Ta oseba bo prvi . Zabaven , drugačen način, da izberete prvo igralca je, da izbere osebo z rojstnim dnevom , ki je najbližje Harry Potter je . Njegov rojstni dan je 31. julij .
7

Roll obeh kocke in premakniti čevlja Igralec je število mest na kocke . Gredo lahko kosi v katero koli smer . Ne, ne moreš pristati na katerem koli prostoru , ki ga drugega igralca že zasedeno in ne moreš skočiti duh ali drugega igralca , če je na stopnicah .
8

glavo proti eni od učilnic . Vpišete lahko iz katere koli smeri , vendar diagonalno . Ko v sobi , si lahko modro namig kartico in jo označite navzdol na svojem listu ali ugibati . Če ste kar ugibati , pojdi do Making ugibanja poglavje . Ko ste končali premika,na vrsti gre na naslednjega igralca .
9

Uporabite duh kos , da se premaknete na vaši vrsti , če želite . Ghost se lahko uporablja za suvanje del drugega igralca nazaj na Bradavičarki tesnila . Prav tako vam omogoča , da pogled na eno od kartic , drugi igralec pa je . Obstajata dve možnosti , če vam. Lahko premaknete The Ghost skupno število mest na obeh kock ali premaknete svojo igro kos številko na enega od kocke in premakniti Ghost številko , navedeno na druge kocke. Duh kos ne more vstopiti v prostore.
10

Roll Bradavičarki emblem na kocke in jih lahko potegnite eno od zelenih kart iz kupčka , da je bilo v prahi v set-up . Če ste roll dva od simbolov , sestaviti dva kartic. Ti morajo biti odigrane takoj. Preskok na naslednjo oddelku za smereh.
Green Hogwarts kartice

11

Sledite navodilom na zelenih poveljstva kartic. Kartico nazaj na dna kupa ko končana . Vsakdo, ki črpa ” srhljivo Napadi ” kartico ohranja ostali v igri in je imun na napade srhljivo .
12

Postavite zeleno karto z barvno tipko na ladji , kjer jeisti barvi ključ . Te vrste zelenih kart popraviti pretrgane poti za igralce . Ta kartica bo ostal na ladjiostalo v igri , saj bodo obarvane stopnice kartice v naslednjem koraku .
13

Match sliko na barvnem stopinjah kartice podobno sliko na krovu . To bo zagotovilo bližnjico za igralce, da preskoči iz enega obarvanega stopnice prostora,drugi na vrsti. Again, bo ta kartica ostati na krovuostali v igri .
Izdelava ugibanja

14

Obiščite razredu profesorja mislite, da bi lahkotisti, ki je ujeta nekdo vlivanje urok in katere kartice lahko bili dani v kuverti v set-up .
15

Naredite svoj ugibati z vprašanjem frazo kot ” profesor McGonagall , ste ujeti Draco Malfoy litje Expelliarmus urok na Hermoine Granger ? ” Lahko bi jih naštejemo eno ali dve od kartic , ki jih imate v roki , da bi vrgel off druge igralce , preveč.
16

Pogled na karticah kateri koli drugi igralec vam pokaže . Drugi igralci morali pokazati vsaj eno od kartic, ki jih imajo , da ste pravkar imenovan .
17

Mark navzdol na svoj ​​seznam list vse kartice kdo pokaže . To vam bo pomagalo veš ti kartice ne more biti ena od kartic v kuverto. Če niste v redu ,na vrsti gre na naslednjega igralca . Če se nihče ne pravi, ali vam pokaže ničesar, lahko označite določeno, da so možnosti, ali se odločijo , da pogled na karticah v kuverti . Vendar , če pogledaš in ste narobe , ste izgnani iz igre . Če ste v redu , zmagal si!

Dodaj odgovor