Ratchet & Clank 2 Goljufije & Walkthroughs za PS2

” Ratchet & Clank 2: Locked in Loaded “, znano tudi kot ” Ratchet & Clank : Going Commando , ” jeukrepanje platforma igra za PlayStation 2 konzoli . Kot pri ostalih iger v ” Ratchet & Clank ” franšize ,igralec nadzor istoimenskem znakov za prečkanje teren , reševanje ugank in boj proti nasprotnikom . Ratchet igralčevo primarni avatar , lahko uporabite široko paleto nadgradljivih orožja , kot tudi oklep. Zgodba je igra zelo pogosto uporabo naprednih nanotehnologije kot ploskve elementa , tako sci- fi orožje in Sprave kot peskalca in anti- gravitacijo prevoz so pogosti. Zapahi in Bolt Kmetijstvo

V skladu s tehnološkim temo igre , primarni viri so vijaki . Vijaki se je zmanjšal za poraženih sovražnikov , kot tudi nekatere terena elementov , ko udari , in tudi na določenih lokacijah . Ti vijaki se lahko uporabljajo za različne nadgradnje . Gojenje te vijake je enostavno , ko imaigralec dostop do jedrskih raket in izzivanju misijah . Vendar pa jenačin izziv sprosti šele po zaključku igro na normalno težavah . Obstajajo nekatere zapletene podvige , ki lahko kmetijski zapahi lažje celo v prvi igri – skozi , biigralec odloči , da jih preizkusijo .
Vodniki in Glitch izkorišča

obstaja veliko vodnikov podrobno različne igralne elemente, ki lahko dokažejo , da so v veliko pomoč za igralca . Nekatere od teh vodnikov opozarjajo na lokacijo različnih zbirateljske postavk . Ena taka navodila podrobnosti lokacije in pogoje za pridobitev pripomočkov za uporabo v igri . Drugi vodniki ponujajo informacije o nadgradnjah , ki omogočaigralcu, da prednostno svojo izbiro orožja za doseganje posebnih nadgradnje prej. Še drugi vodniki posebej razpravljali uganke v igri , kot tudi rešitve . Obstajajo tudi vodniki , ki obravnavajo le šefi in strategije, da bi jih premagali . Glitches in metode za njihovo izkoriščanje so razpravljali na številnih spletnih straneh .
Walkthroughs jezik jezik

igralce , ki bi raje imeli vse-v -enem vir, bi bilo dobro, za iskanje walkthroughs . Čeprav walkthroughs razlikujejo po kakovosti in globini , najboljši pa zagotavlja navodila za večino potrebnih ukrepov v igri . Walkthroughs lahko vodijo igralca skozi faze , v zadnjih šefi in čez ovire . Zelo organizirano in celovito walkthroughs bo vsebovala enake informacije, da bi lahko našli v več ločenih vodnikov .
Zemljevidi in unlockables

Zaradi velikega obsega in nejasne narave nekaterih faze , so bili zemljevidi proizvaja za to igro . Ti zemljevidi so jih ustvarili igralci pomagati drugim , ki jih raje ne bi izgubljal časa izgubila . Igra ima tudi veliko število unlockable predmetov , ki bo izšel šele po zaključku nekaterih ukrepov, kot so dokončanje igro , doseže določeno stanje , in tako naprej . Mnogi od teh niso potrebni za dokončanje igre , temveč tudi zagotavljajo večjo vrednost Replay in globlji občutek dosežek za igralca.

Dodaj odgovor