Chess Pravila igre

Šah jestrateška igra, ki je bila približno za stoletja . Resni šahisti menijo, šah , da je bolj kot igra . Za njih je šahšport najvišjega reda in-one , ki izvaja um kot telo . Ni potrebno biti genij, da igrajo igro , kot mnogi ljudje verjamejo . Pravila , enkrat osvojili , so dokaj enostavno razumeti , inigra je dokaj preprosta za igranje. Tukaj je nekaj skupnih pravil šaha in nasvete o igranju igre za užitek . Game Pieces

kosov v igri šaha , sokralj , kraljica , trdnjavo , škof , vitez , in kmetje . Vsak igralec ima dva od vsakega kosa , razen za kralja in kraljico , eden od vsakega. Vsak igralec ima osem figure . Rooks lahko premika v ravni liniji , vertikalno ali horizontalno . Lahko premaknete trdnjavo , kolikor hočeš, dokler ni druge kos blokov svojo pot .

Premakniti vitez v obliki črke L , dva presledka in eden v levo ali desno . Prav tako lahko premikate za eno mesto navzgor in dva levo ali desno.

Kralj lahko premakne za eno mesto v katero koli smer , dokler ni drugih blokov kos njega ali ga postavlja v nevarnost ( preverite, ali šah-mat ) . Matica pustimo, da se premakne v katerokoli smer , ravno ali diagonalno , dokler se ona z drugega igralca ni blokiran .

Bishop je omogočeno, da se čim več mest , kot je mogoče , diagonalno , dokler ni drugi del stoji na poti .

Pawns lahko napredujemo en prostor v času , razen pri vpisovanju kontrastni del , kjer so dovoljene le diagonalno premakniti .
forumov

šahovnici sestavljena iz vrst in datotek . Ranki so vrstice iz ene na drugo stran čez šahovnici , ki so omenjeni s številkami . Šahovnica ima osem čine , oštevilčenih od dna plošče. Datoteke so stebri , ki gredo gor in dol po šahovnici . Osem od njih . Pisma se uporabljajo za označevanje vrstah in so označeni leve proti desni. Svet je sestavljen iz 64 kvadratov, ki jo sestavlja 32 svetlobnih kvadratov in 32 temnih kvadratov .
Cilj igre

šahovski je kot vojna . Igralci izmenično gibljejo njihove dele , ki poskušajo ujeti kosov iz nasprotne strani , s končnim ciljem Checkmating kralja. Preverjanje jepoteza, ki daje kralju igrac je v nevarnosti , zaradi česar je nasprotni igralec premakniti kralja. Nasprotni igralec nima druge izbire , kot da blokirajo ali zajemanje grozečo kos ali premakniti svojega kralja , če je v šahu . Cilj je , da bi dobili kralja nasprotna igralca v Checkmate , kar pomeni, da vaš nasprotnik nima varen trg , na katerega se lahko premikate svojega kralja . To pa je tekmo končala . Drug način , da končate igro jezastoj . To pomeni, da ima eden od igralcev nima pravnih poteze, ki so na voljo z njim. Igra je razglasilazastoj .
Posebne poteze

Obstajanekaj posebne poteze v šahu , da nekatere priložnostne igralci le redko poznajo . Ena jeen passant , ki v francoščini pomeni ” mimogrede “. To jekorak , s katerim lahkokmet na svojem petem rang posneti novo kmeta , čedrugi kmet poskuša opraviti prvo kmeta na sosednji kvadrat. Prvi kmet lahko premaknete en kvadratni naprej, diagonalno , da zajame nasprotnega kmeta . Morate narediti ta korak, takoj ko bo na voljo ali pa ste izgubili priložnost .

Rokada še en premik nekaj priložnostne igralci poznajo . Ta kos omogoča dveh kosov premakne hkrati . Rokada jepoteza, ki varuje kralja in aktivira trdnjavo ob istem času . Lahko grad na kraljevi strani ali na strani kraljice , le enkrat na tekmo . Kralj premakne za dve polji nalevo ali desno , potem pa prinese trdnjavo okoli kralja zasedlakvadrat , ki mejijo na kralja . Ta poteza je narejeno tako , da bi dobili svojo trdnjavo v igro hitreje. Ne, ne moreš grad , čekralj je že preselil , če jedel med kraljem in trdnjavo , ali vaš kralj v šahu .

Dodaj odgovor