Kako igrati diplomacije na svetu tveganja

Diplomacija je drugačen od skoraj vsako drugo igro . V tej igri , namesto da bi prevzel igralni plošči s silo , igralci uporabijo dejanske diplomacijo za zmago. Ta igra jeklasična igra od Avalon Hill , ki je že od leta 1959. Možno je, da igrajo to igro na igri Risk plošči. Vse, kar potrebuje, je nekaj preprostih modifications.Things kar potrebujete
diplomacije ročno deska
tveganja
diplomacije kosov
pisalom
Dobava označevalci center
knjigi
Svinčniki za vsakega Igralec
Proste Prikaži več navodil

1

razdelite ploščo tveganja v 56 kopenskih območij in 19 morskih območij . Uporabite stalno marker za dodajanje dodatnih morij regije, če je to potrebno , ali vzeti kopenske regije, če je to potrebno . Prepričajte se, da vsaka regija ima svoje ime . Prepričajte se, da vsi igralci razumejo , kje so meje območja in kjer se lahko prečkati meje . Počastitev 34 regij s prodajnih centrov . Nadzor teh središč omogočaigralcu, da proizvajajo več enot .
2

Daj vsakemu dve vojski in eno floto za začetek . Morajo postaviti svoje vojske in flote na področjih, ki jih njihovi državi nadzorom . Razdelijo države pa si želijo, da bi igro igral pošteno . V diplomacijo je sedem predvajati države .
3

Nadaljuj igro , kot da igrajo diplomacije na rednem krovu . Ne več kot ena enota lahko zasedajo prostor naenkrat . To je povsem drugačna od realnega tveganja, kjer lahko več enot zasedajo prostor . Ne pozabite, da je cilj te igre je, da po diplomatski poti prevzeti vsaj polovico sveta.
4

uporabite uradne cilje igre . Za 10 ali 15 minut pred vsakim obratom ( deljeno s pomladno in jesensko sezono ) , morajo igralci pogovarjati med seboj . V tem času so poskušali prepričati druge, da jim pomaga pri njihovi gostje za prevlado. To traja vrhunsko število enot , da bi osvojil drugo mesto. Osvojiti en prostor , morajo dve enoti prisotni . Zavezniki lahko pomagajo druge igralce z dodajanjem podporo obtožbe . Če imata obe strani enako število podpore ,tožba odbije nazaj in vsi se vrne v začetni položaj .
5

Zapišite naročil za vse enote, tako spomladi in jeseni obrne. Potem, ko je vsakdo napisal ukaze , rešiti vsa vprašanja . Ko jeprostor prevzel ,izvirno okupacijska oseba enostavno preseli v drugo vesolje . Če se ne more premakniti, nato pa se odstrani iz odbora.
6

Dovoli igralci zbrati več enot , ki temelji na tem, koliko oskrbo centri imajo ob koncu vsakega Fall vrsti. To povečuje njihovo število in omogoča lažje prevzeti nove lokacije in podporo ima . Še naprej igrati na ta način , dokler en igralec ima 38 kvadratov na krovu .

Dodaj odgovor