Kako izbrati lik v Dungeons & Zmaji

Dungeons in Dragons jeigra vlog , ki je bil prvič objavljen leta 1974igra vključuje igralce, ki ustvarjajo znak , ki temelji na mitoloških dirkah , ki so vrgli skupaj v domišljijskem svetu . . Igralci na splošno mora izpolniti prizadevanje skupaj, kar je ustvaril , in ga igralec ni znakov , v ječo Master nadzorom . Dungeons in Dragons ne zahteva nujno desko , ali katere koli druge , kot so igralci Handbook, Dungeon Master navodilih , in različne kocke materialov , kot jeigranje igre precej odprt in se pojavlja predvsem v domišljiji igralcev . Navodila

1

Roll štiri šest kocke narezano umrl za določitev vaše znakov sposobnosti. Pogovorite se ta proces s svojim Dungeon Master , kot je morda želeli, da roll za vsako posamezno sposobnost , ali pa se lahko odločijo , ki umrejo zvitki so dodeljena vsaki sposobnosti . Če imate roll za sposobnosti posamično , izberite svoj značaj , ki temelji na točkah valjanih za moč , spretnost, ustava , inteligenco, karizmo in modrostjo .
2

Izberite dirko vašega značaja . Osnovne dirke s predvajalnikom priročniku za ponujene Human, Škrat , Elf , Half- Elf , Gnome in Hobbita . Nanašajo na igralčevo priročnika , medtem ko picking značaj , saj ima vsak posebne prednosti .
3

Izberite razreda vaš lik . To je tisto, kar vaš lik specializirano ; glavne skupine znakov so Warrior , čarovnik , duhovnik in Rogue . Bojevnik bi morali imeti visoke sposobnosti, moč in še naprej je mogoče opredeliti kot borci , Paladins in Rangers . Razred Čarovnik je lahkoMage ali čarovnikSpecialist . Priest se lahko odločijo, da bodoDuhovnik,Druid aliPriest na določeno mitologije. Rogue lahko odločijo, da bodisitat aliBard .
4

Izberite poravnavo znakov . Poravnava je izbran z odločitvijo, če jeznak zakonita, nevtralno ali kaotično in ali jelik dober, nevtralen ali zlo. Zato je lahkoznak zakonita , dobro, nevtralna dobro, kaotično – dobro, zakonito nevtralna , nepristranska in kaotično nevtralen , zakonito – zlo , zlo , nevtralna ali kaotično – zlo. To usklajevanje bo določil , katere ukrepe jeigralec dovoljeno, da med igro in kakšna znanja ali magija so dovoljeni za učenje. Če se odločite za poravnavo , ki je vprašljiva, saj dirka vaš lik in razred , boste morda morali braniti to izbiro z Dungeon Master.
5

Uporabi svoje die zvitki s sposobnostjo rezultati na znak stanja , dodajte modifikatorji s temi rezultati na podlagi rase, razreda in poravnavo vašega lika.
6

Izberite podvigi za vaš značaj . To lahko najdete v poglavjih , ki opisujejo vsak razred znakov v pravilniku . To so posebne sposobnosti , s katerimi bo vaš lik edinstvene.

Dodaj odgovor