Kako Make Your Own preoblek za Unreal Tournament 2004

” Unreal Tournament 2004″ , jeprva oseba streljačina video igre , ki ima obsežno sposobnost, da spremenite in prilagodite igro . Obstajavelik multiplayer skupnost, ki še vedno igra igro, celo let po prvi izdaji . V igri ,koža jezunanji videz vašega značaja . Ustvarjanje lastne meri koža jeznak igralca moči . Ti tekmovalci so se izkazale nad počitka in so pogostozavidajo koli igro , da join.Things kar potrebujete
Maya PLE opreme
Proste Pokaži več navodil Neomejeno Pozornost do detajlov , je ključnega pomena.

1

Ustvari model vašega značaja . Launch Maya PLE in odprite ” Model Editor. ” Je potrebno nekaj poznavanja Maya PLE ustvarjanju modela. Ustvarite grobo oris trupa , glave , rok in nog. To bopribliževanje velikosti črk . Razmislite o tem , kosti vašega značaja .
2 < p> Uporabite ” IK Skupni Tool” ustvariti spoje , ki se približuje človeško telo . Vratovi , ramena, komolce , kolena in medenica spoji bodo potrebni zakožo pravilno premakniti . Maya PLE ima obsežno Tutorials o tem vprašanju , in mnogi ljudje preživijo let učijo, kako pravilno uporabiti to programsko opremo .
3 < p> Poživite svoj ​​model . Kot vse video igre , ” Unreal Tournament 2004″ ima obsežno animacije cikel . Lahko ustvarite svoje animacije znotraj Maya PLE ali uvoz podatkov iz prej zgrajena značaja . Podatki znotraj mape igre znakov je običajno označeno pod ” Animation ” mapo .
4 < p> Textureznak. Maya PLE vam bo omogočilo , da uporablja premade teksture na površinah vašega modela . Označite površine , desno kliknite in izberite ” New Texture uvrstitve . ” To vam omogoča, da izberete vrsto strukture dodajanju, v katerem bo določen videz in slog svojega značaja . Izberete lahko teksturo , da je Maya PLE naložen z ali dodate svoje , ki ste jih ustvarili ali prenesli iz drugih skinners . To ponavljajte , dokler ste zajet model in ustvaril lik vse svoje lastne.
5 < p> Izvozi nov lik iz Maya PLE na ” Unreal Tournament 2004 ” Odločite se za ime za lik . Ko izberete funkcijo izvoz , izvoziti datoteko kot ” .upl ” . Na ta način , ” Unreal Tournament 2004″ lahko prepozna svoj ​​model znakov in kožo .

Dodaj odgovor