Navodila za igro Oprosti

Na podlagi Monopoly , igri žal ! je bil uveden leta 1934 in je bila objavljena v mnogih podjetjih , vključno z Hasbro in Parker Brothers. Žal mi je! družinski penzion igra za 2-4 igralce in priporočenih za igralce starosti 6 in starejše . Igralci izmenično risanje kartice in gibljive pisane kose okoli sveta v smeri določenega cilja. Glede na igre spletne strani , Board Game Geek , tipična Igra traja približno 30 minut. Navodila
1

Prepričajte se, da so vsi koščki vključeni v vaš Žal mi je! Igra . Igra vključuje igralno ploščo , kart brez 6s in 9s in skupno 16 figure ( štiri vsake barve ).
2

imeti vsak igralec izbere barvo in postavite štiri figure iz ta barva na “Start” prostor ustrezne barve na krovu.
3

Postavite premešan kart na mizi v prostoru , ki pravi ” Place Pack tukaj.”

4

Izberite kateri igralec bo začnete igro. Po Vsak igralec na vrsti , Igra Igra se nadaljuje do naslednjega igralca na levi.
5

Nariši prvo karto iz kupa žrebanja za določitev števila mest se premaknete kmeta .

6

Premakni vse vaše figure iz “Start” prostor za vnos krog zunaj “Start” prostor s pripravo enega ali dva. Če narišete enega, premakniti eno kmeta na krog in na koncu prideš na vrsto . Če ste narisali dve , premaknite kmeta kroga in ponovno sestaviti . Ne moreš imeti dva figure na vstopni kroga naenkrat . Če kmet drugega igralca , je v svojem vstopnem kroga, ko se premaknete kmeta z njim, bula kmeta ta igralec se je vrnil na svoje “Start” prostora .
7

nadaljujete z jemanjem zavije z drugimi igralci . Narišite kartico in premakniti enega od vaših figure v smeri urinega kazalca okoli sveta ( če ni določeno drugače ), v skladu z navedeno številko na kartici. Premakniti vaš kmeta nazaj štiri prostore , če potegnemo štiri. Če ste narisali sedem , lahko premaknete kmeta navaja sedem prostore ali po delih prehod med dvema ščite , da se premaknete skupaj sedem mest . Če rišete 10 , napredovati 10 mest ali premik kmeta nazaj en prostor. Po črpanjem 11 , premaknite kmeta naprej 11 presledkov ali preklopite položaj enega od vaših figure s položaja nasprotnikovo kmeta ( oba kmetje morajo biti v igri . ) Risanje”Žal mi je !” Kartica vam omogoča, da sprejme enega kmeta iz vašega “Start” prostora in ga položite na prostor, ki ga zaseda nasprotnika , zaletavate kmeta ta igralec se je vrnil na svoje “Start” prostora. Če nimate figure v “Start” prostor ali pa ni nasprotnik kmetje , da se zamenjala , izgubi svojo vrsto. Če ste narisali dva, pripraviti še enkrat , ali ste bili sposobni, da se premaknete ali ne. Če se ne morete premakniti vse vaše figureštevilo prostorov , prikazanih na kartici , izgubi svoj ​​zavoj ( razen če ste narisal dva.)
8

dopušča nobenega kmeta , ki je pomikal nazaj , vsaj dva presledka mimo “Start” prostora, da se premaknete naprej v ” prostoru varnosti ,” če je v skladu s številko na vaši izvlečene karte . To pravilo omogoča, da kmetje , ki se premika v ” varnosti” ne potujejo naprej okoli sveta .
9

Move Your nasprotnika kmeta nazaj na “Start” prostora , če pristanejo na prostor ga zaseda . Samo en kmet lahko zasedajo prostor . Če je vaša edina poteza je, da se zemljišče, na prostoru , ki ga vaši kmeta že zasedeno , izgubi svojo vrsto.
10

Move ena od vaših figure vsakič, ko lahko, tudi če gre za vaš položaj. Morda ne izgubi svojega preobrat, če ste lahko , da se premaknete enega od vaših kosov .

11

Slide kmeta , če pristanejo , jih točno število , na prostoru s trikotniku barvo, ki je ni svoje. Slide kmeta naprej po progi in pristanek na , ki se konča krog.
12

Naključno kartice v zavreči kupu in jih premaknite na vlečni kupu , ko ježreb kup izčrpani .

13

zmago igro s pristankom vse štiri vaše figure na “Home” prostora s točno število .

Dodaj odgovor