Kako Play Game of Risk

“Tveganje ” jeklasična svetovna vojna simulacija družabne igre . Igra traja več ur , da igrajo , in igralci, ki so pripravljeni porabiti časa z nekaj pico in nekaj pijače , bodo nagrajeni z globoko, kompleksno igro na srečo in strategije. Navodila
ustanoviti
1

Odprite igralno ploščo in ima vsak igralec izbere barvo njenih kosov. Kosi so ponavadi na pladnju , a če so ohlapno , bi jih igralci v prahi v rezervo, iz katere se lahko zadolži okrepitve med igro .
2

Nariši svoje začetne sile iz pladnja ali rezerve . Če obstajajo trije igralci , vsak traja 35 enot ; za vsako dodatno nasprotnika , igralci pripravijo pet manj kosov.
3

Roll matrico , da ugotovi, kdo je začel prvi. Igra se nadaljuje v smeri urinega kazalca od te osebe .
4

zahtevali svoje države, ki jih dajanje vojsko na njih. Vsak igralec lahko postavite kos na državo po svoji izbiri , začenši s prvim predvajalnikom in se gibljejo v smeri urinega kazalca . Izmenično, lahko igralci odstranite dva divje kartice iz “tveganje” palubi , shuffle krova in distribucijo kartice na igralce.
5

Okrepiti svoje vojske s preostalimi vojske iz vašega prvi niz . Postavite jih v zavojih , dokler niso bili vsi razdeljeni . Vsaka država, kiima v lasti igralec mora imeti vsaj eno vojsko v njem.
6

Zamenjajte divje kartic v “tveganje” krova in premeša karte.
Game Igraj
7

Vzemite tri vojske za vsako državo, ki jo imajo, na začetku ste na vrsti. Prejmejo dodatne vojske za vsako celino lahko nadzorujete .
8

Trgovina z sklopov kartic z istim simbolom . Prvi sklop kart , izrečenih v zasluži vsak igralec, štiri vojske ; vsak zaporedni niz trguje zasluži igralcu še dve vojski , do 12 vojsk . Šesti sklop zasluži predvajalnika 15 vojske , in vsaka skupina potem je vredno pet vojske več kotprejšnje .
9

Vnesite fazo napada pri prelomu . Lahko pošljete tudi teritorialno vojsko za napad na katero koli državo , ki meji na svoje. Na primer, lahkoigralec, ki nadzoruje Kamchatka napadejo Japonsko, Bajkalsko , Jakutsk in Aljasko .
10

napad z valjanjem do tri kocke. Obrambi igralec vrže do dveh kock . Ujemajo z najvišjo akcije die z najvišjo brani umre , in tako naprej . Večje število zmaga in poraženi vojske so odstranjeni iz krovu . Lahko napad , dokler ste končali .
11

Vnesite fazo gibanja . Premakniti vojske med sosednjimi ozemlji , če se odločite . Ko končate , napove konec ste na vrsti. Vzemite kartico “tveganje” , če ste trdili, katero koli ozemlje, na vašem koraku.
12

Pass kocke do naslednjega igralca. Ponovite korake od 1 do 4 , za vsakega igralca , dokler en igralec trdil vsa ozemlja na krovu in zmag .

Dodaj odgovor