Kako Put Vertex v pretepu Mods

“Super Smash Brothers Brawl ” ( SSBB ) jespopadov igra za Nintendo Wii video igralne konzole , ki vsebuje veliko ikonske znake iz različnih video iger. Igra je razvil zelo veliko in predano bazo oboževalcev , ki je ustvarila več orodij , ki se uporabljajo za spreminjanje znakov v igri . DasDonkey Vertex Box jepripomoček, ki spreminja posamezne točke, 3D modelov lik v SSBB , ki omogoča uporabnikom, da ustvarijo popolnoma nove borce dodati v igri. Vertex spremembe so narejeni z Autodesk 3ds Max in se prištejejo k igri z BrawlBox , standardne SSBB datotek editor.Things boste potrebovali
Autodesk 3ds Max
BrawlBox
Prikaži več navodil

1

Prenesite aplikacijo Vertex polje na spletni strani DasDonkey . Shraniti ” DasDonkey Vertex Box v2.1.exe ” datoteko z namenskim mapo .
2

Minimiranje okna aplikacij Vertex Box in zaženete program BrawlBox . Kliknite na “File” v glavnem BrawlBox orodni vrstici in izberite ” Open”. Označite SSBB modela datoteko, ki jo želite urediti, in kliknite ” Open”.
3

desno tipko miške kliknite na ” Model podatkov ” v navigacijo na levi strani in izberite ” Export “. Spremenite ime datoteke za “model ” in poiščite mapo, ki vsebuje aplikacijo Vertex Box . Kliknite “Shrani” Gumb za izvoz v datoteko modela .
4

Kliknite na ” Model podatki” ikono v oknu BrawlBox navigacijski razširiti seznam editable tock . Z desno tipko miške kliknite tocko , ki jo želite urediti, in izberite ” Export “. Spremenite ime datoteke ” vertex.ddf ” in poiščite mapo, ki vsebuje aplikacijo Vertex Box . Kliknite »Shrani« izvoziti datoteko temena . Opomba numerično vrednost ” MDL0 Offset ” Polje v oglišča podatkov kotacijo.
5

Zaprite okno BrawlBox aplikacij in poiščite mesto programa Vertex Box . Dvakrat kliknite na ” DasDonkey Vertex Box v2.1.exe ” datoteko in kliknite» Ustvari 3DS File” Gumb . Zaprete aplikacijo Vertex Box .
6

Launch 3DS Max aplikacijo . Kliknite na “File” v glavnem 3DS Max orodni vrstici in izberite ” Uvoz “. Poiščite mapo , ki vsebuje vloge Vertex polje in označite ” DDV.max ” datoteko . Kliknite na “uvoz” Gumb za odpiranje datoteke temena .
7.

Kliknite ” Spremeni ” Kartica se nahaja na desni strani orodne vrstice 3DS Max . Kliknite ” tock ” icon pod Izbor postavko v zavihku spremeniti. Uredite obsega, velikosti , lokacije in vrtenje različnih tock z uporabo razpoložljivih 3ds Max orodja .
8.

Kliknite na “File” v glavnem 3DS Max orodni vrstici in izberite ” Export “. Poiščite mapo , ki vsebuje vloge Vertex polje in kliknite “Shrani” Gumb . Izhod iz 3ds Max aplikacijo .
9

Zaženite aplikacijo Vertex polje in kliknite “Vstavi 3DS na MDL0 ” Gumb . Vnesite MDL0 Offset številko od 4. koraku , in kliknite”OK” Gumb . Zaprete aplikacijo Vertex Box .
10

Zaženite aplikacijo pretepu Polje . Kliknite na “File” V glavni orodni vrstici in izberite ” Open”. Označite SSBB modela datoteko, ki jo želite posodobiti, in kliknite ” Open”. Z desno tipko miške kliknite na ” Model podatkov” ikono in izberite “Zamenjaj “. Poiščite mesto uporabe Vertex Box in dvokliknite na ” Model” datoteko za zamenjavo starih vertex datoteke z novo uredili vertex datotek.
11

Kliknite na “File” v glavnem Vika Box orodni vrstici in izberite ” Shrani kot.” Poiščite mesto vaših SSBB modela datoteke in kliknite “Shrani” Gumb . Igra se bo odslej naložite spremenjeno temena modela namesto privzetega značaja .

Dodaj odgovor