Wii GPU Secrets

Wii grafično procesno enoto ali GPU , jesestavni del sistema , ki proizvaja grafike so bistvenega pomena za uživanje vaše Wii iger. Vsako sliko , teksture in znak opravljene in prikaže skozi GPU na Wii . Wii GPU Zgodovina

GPU Wii se je razkril še preden je imelsistem tudi uradno ime. Wii je bil takrat znan kot ” revolucijo “,codename ki so ji jo Nintendo pred njegovo uradno odkritje , da bi zgradili hype revolucionarne karakteristike sistema. GPU je bil izdelan za Nintendo z ATI , eden vodilnih oblikovalcev grafičnih procesorjev za osebne računalnike in druge naprave . Ta čip se imenuje ” Hollywood “.
Wii GPU očala

” Hollywood ” chip je ustvarila na 243 MHz ali 243 milijonov predelovalnih obratov na sekundo . GPU ima 3 MB texture pomnilnika za shranjevanje aktivnih grafičnih sredstev , preden jih oddaja predelovalcu glavnega sistema. GPU lahko dostopate tudi do 24 MB notranjega pomnilnika na voljo v Wii s hitrostjo pasovno širino 3,9 GB na sekundo za prenos video elemente z veliko hitrostjo.
Wii GPU skrivnosti in govorice

jeHollywood čip govorica kot 1,5-krat tako močan kot Gamecube , sistem Nintendo , ki jepredhodnik Wii. Težko je natančno oceniti , da je tokakovost grafike lahko subjektivna in na podlagi presoje gledalca . Tam so bili tudi o Wii GPU na skrivaj lahko proizvodnja v visoki ločljivosti , vendar se od oktobra 2010 pa je ta možnost še ni potrjeno z navedenimi zvestih uporabnikov, ki poskušajo dobiti vse, kar lahko od Nintendo Wii.

Dodaj odgovor