Kako zgraditi počeno lik v GURPS

V tabletop fantazijsko igro vlog ( RPG ) ,pripovedovanje zgodb , kocke valjanje GM ima svojo usodo v svojih rokah. Vendar ne pustite mu morali vso moč . Priznaj , če ste kdaj igrali ali želel igrati RPG , si vedno želel bitiigralec z unkillable značaja . Z le malo znanja , lahko ustvarite Elektrarna znak za Steve Jackson praznoval Generic Universal vlog System ( GURPS ), lik, ki lahko osvoji katero koli zatiranje in plug skozi vsako parceloGM lahko Sling na you.Things You ” ll potreba
GURPS Basic Set ( Vsaka izdaja , najbolje pa 4. )
Vse ostale GURPS knjige, boste morda želeli uporabljati
Pen ali svinčnik
knjigi
kalkulator
GM in soigralcev

Prikaži več navodil
kako začeti z atributi
1

Posvetujte se z GM , kakšno igro boste igrali ( sci -fi , fantasy , itd) in koliko znak opozarja lahko uporabite , da ustvarite svoj ​​lik . GURPS znaki so zgrajene z uporabo znakov točk — kjerkoli od 100 točk za povprečjem znakov do 500 točk za nadčloveških znakov — in vse atribute , veščine in sposobnosti so kupili s temi točkami .
2

Odločite tip znak, ki ga želite :fizična borec alimistik (Vrač ali psihično ) . Ta se bo osredotočila vse svoje druge odločitve med ustvarjanjem znakov.
3

Nakup atribute vaš lik . GURPS znakov uporabljati štiri osnovne atribute : Moč ( ki določa svojo velikost inventarja in boj proti škode ) , spretnosti (ki določa vaše fizične sposobnosti ) , inteligence (ki določa vaše mentalne sposobnosti ) ter zdravje ( ki določa vašo sposobnost za preživetje škodo in ohrani posebna sposobnosti , kot so uroki ). Znaki v GURPS začeli s 10s v vseh kategorijah , kar pomeni normalno človeško bitje . Višje je bolje , in dvig svoje atribute stane 10 točk ali več za vsako dodatno stopnjo.
4

Kupi svoj ​​spretnost , če ste izgradnjo borec , inteligenca , če ste izgradnjo mistika . Povečajte ustrezen atribut do 15 let. Če si lahko privoščite , da to stori , še veliko višje . Ne kupujejo up atribut , ki ne ustreza vašim vrsto znakov .
5

odloči, ali kupiti svoj ​​moč in zdravje. Toliko sistema Igra temelji na obveščevalnih podatkih in spretnosti , ki so za zdravje in moč drugotnega pomena. Ampak, če mislite, da morate , dvigniti svoje moči in zdravja , da ni višja od 12 let.
Dodajanje naprej z Prednosti
6

Izberite prednosti vaš lik , posebne sposobnosti, ki dajejo vaš likrob . Gasilci morajo kupiti bojne reflekse in prag visok bolečina, ki vam bo omogočilo, da se sami braniti brez težav in da bi se izognili resnih kazni v boj , če ste kdaj kaj zgodi . Mistiki morali kupiti prednosti, kot so magične sposobnosti in psihične moči , ki vam omogočajo , da uporabljate nadnaravne sposobnosti.
7

Razmislite o drugih prednosti, kot mojster orožja ( ki poveča vse svoje sposobnosti za gašenje , ki temeljijo na orožje ), Sharpshooter (ki naredi smrtonosno natančno s strelnim orožjem ) , in trdi , da bi ubil ( ki vas naredi … no , težko ubiti ) .
8

izogniti nakupu non- borbena prednosti kot privlačnega videza, glasbeni talent in bogastvo . Prednosti , kot so ti dodate okus za igro, vendar ne stori ničesar za boj, ki je tisto, karrazpokan znak mora ostati osredotočen na .
Kako Slick z veščinami
9

nakup vašega sposobnosti lika. Gasilci morajo kupiti bojna in preživetje spretnosti. Mistiki morali kupiti čarovnije ali psihične sposobnosti. Stroški nakupa sposobnosti razlikuje glede na to, kako težko jih je učiti : lahka (kot brawling ) , povprečna (kot je boks ) ali težko (kot kung fu ) . Ne glede na težave , tvoja spretnost določa izhodiščno ravnijo telesnih sposobnosti , medtem ko je tvoja inteligenca določa izhodiščno ravnijo za duševne sposobnosti. Če ste zgradili ustrezno stat , lahko ceneje kupiti sposobnosti na visoki ravni.
10

kupiti vaše najpomembnejše sposobnosti na 16 let ali manj. Ko uporabite svoje spretnosti v GURPS igri , ko opravlja preverjanje usposobljenosti, ki jih uvajajo tri Šeststranične kocke . Če ste roll na ali pod svoje sposobnosti , vam bo uspelo ; če ne, ti ne uspe . Večino časaspretnost 16 ali nad pomeni uspeh zagotovljen .
11

kupiti samo praktične čarovnije ali psihične sposobnosti pri ustvarjanju mistika . Combat čarovnika naj vlaga v Fire College of Magic , ki jenajcenejša, najučinkovitejša pot do destruktivnega spellcraft . Psihologija je treba vlagati v telekineze , enostavno najbolj overpowered sposobnosti v vseh GURPS , ki vam bo omogočilo , da letenje , snap vratu s kratko in vrgel kamenčkov pri hitrosti krogle .
12

Uporabite svoje visoke bojne sposobnosti med igranja , da bi za vse druge spretnosti, ki jih ni kupil . Na primer , da nisi kupil lockpick spretnost ? Uporabite svojo visoko pištole spretnosti in ustrelil , da je izklopljen . Morali uporabiti javno nastopanje sposobnosti ? Potegnite ven svojo pištolo in počakajte, da senamesto tega govoril .
Dajanje “prednosti ” in ” slabosti ”
13

Izberite slabosti vaš lik . GURPS , za razliko od mnogih iger vlog , pravzaprav vas nagradi z dodatnimi znakov točk za ustvarjanje napačnih znakov s težavami, kot so slabo razpoloženje , neprivlačnosti in preveliko . Ideja za to je, da bo ustvarila zanimivih likov in boljše igranje vlog , ampak slabosti omogočajopowergamerogromna priložnost za zlorabo sistema .
14

Izberite slabosti , ki ne bo ovirala vaš lik v otipljive načine — na primer,nerodovitna pomanjkljivost ima malo vpliva na igranje ( upam, da bi bila ena ! ) . Izmenično , izberite slabosti , ki lahko dejansko pridejo v priročni , kot so Light Sleeper . Končno, da neugodnosti , ki jih sami posedujejo — če ste sami so preveč radovedni , vzemite radovedne pomanjkljivost .
15

Uporabite točk ob slabosti za nakup še več nivojev spretnosti in sposobnosti zaslužijo hočeš. Nato vzemite premagala lik ven za spin . Zatrli svoje sovražnike , glej jih vozi pred vami , in slišite zateglo svojih sirote.

Dodaj odgovor