Kako spremeniti velikost predpomnilnika za Ut3
Naj se igrajo na drugem strežniku ali teče sami, ” Unreal Tournament 3″ igričarji želijo najboljšo možno učinkovitost iz njihovih sistemov . Globoko v konfiguracijskih datotekah so nastavitve , ki označujejo velikost predpomnilnika . Na strani odjemalca , to vpliva na največje število datotek, ki jih lahko prenesete iz igralnih strežnikov , kot so zemljevidi, teksture in zvokom . Torej, z majhno velikostjo stranka predpomnilnika , morate datoteke ponovno prenesli , od strežnikov , ko preseže maksimalno nastavljeno predpomnilnika . Na strani strežnika , prilagajanje velikosti predpomnilnika sprememb je tudi, koliko sistemskega pomnilnika, dodeljenih za igro strežnik. Navodila
Zemljevid Prenesete Cache
1
Odprite mapo ” Unreal Tournament ” , nato ” UTGame ” in ” nastavitev . ” Nato dvokliknite na ” UTEngine.ini ” datoteko .
2
Pomaknite se navzdol do ” [ Core.System ] ” pod to točko .
3
Edit vnos za ” StaleCacheDays = X,” spreminjajo “X” za število dni, ki jih želite neuporabljene datoteke , da ostanejo v sistemu , preden bo samodejno izbriše .
4
Uredite vnos za ” MaxStaleCacheSize = X , ” spreminjajo ” X ” na novo najvišjo skupno velikost datoteke za neuporabljene datoteke v megabajtih .
5
Uredite vnos za ” MaxOverallCacheSize = X, ” spreminjajo ” X ” zanovo skupna maksimalna velikost datoteke za vse prenesene datoteke v megabajtih .
6
Zaprite okno in nato kliknite “Da” , da shranite spremembe .
Server – Side Cache
7
Odprite mapo ” Unreal Tournament ” , nato pa ” UTGame ” in ” nastavitev . ” Nato dvokliknite na ” Unreal.ini ” datoteko .
8.
Pomaknite se” [ Engine.GameEngine ] ” sekcija .
9
uredi ” CacheSizeMegs = X , ” spreminjanja ” X ” s količino sistemskega pomnilnika posvetiti igri strežniku.
10
Zaprite okno . Ko boste pozvani, da shranite spremembe, kliknite »Da« .