Kako narediti igro za prvošolcev Z Tagboard

Prvi razred študenti delajo proti širjenju svoje izkušnje in znanje na uvodni obravnavi , seštevanje, odštevanje in družbeno interakcijo s seboj v okolju šole . Igranje iger z namensko razreda dijakov prvih jeučinkovit način za opravljanje potrebnih znanj, da mojstrskih ciljev na teh področjih . Ashlee Anderson , Marijinega College of Maryland , izvedla študijo in ugotovila, da študenti, ki porabijo igralnega časa izobraževalne družabne igre uspešnejše o poštnih ocen v primerjavi z njihovimi rezultati predhodne ocene . Uporaba kos tagboard , lahkoIgra je izdelana tako, da vam pomaga premakniti razreda učencem prvih k širšemu razumevanju osrednjih skills.Things boste potrebovali
Tagboard
markerjev jezik škarje Neomejeno Pencil

Prikaži več navodil

1 prvi razred vadi spretnosti pri igranju namenske domačo tekmo.

Obrnite tagboard vodoravno in skico skedenj s svinčnikom na zgornjem centralnem delu tagboard . Narišite ograje , ki se razteza od strani skednja , da obeh robovih tagboard , ki ustvarja ozadje za kmetije scene na vrhu namizno igro . Sketch krave , konji in prašiči za ograjo . Sketch kokoši in petelini sedel na vrhu ograje ograje . Napisati besedo ” zmagovalec ” na vrata skednja . Nariši eno ovco in enega prašiča, back- to-back na dnu , sredinski del tagboard . Ustvari poti za povezovanje kroge tako za ovce in prašiča premična vzdolž robov tagboard in vzdolž ograje , da bi dosegli hlevska vrata . Začnite s krogcem na ovce in obrazi prašiča . Sestaviti vezni kroge vzdolž dna tagboard v spodnjem kotu . Nadaljevati priprave kroge gor na obeh straneh tagboard , na dnu ograje in na koncu oba poti krogov na vrata skednja . Napiše besedi ” hlevski Zabava – Get Your Animal v skedenj za večerjo” v središču igralni plošči
2

Izberite cilj oziroma znanja in spretnosti za kviz študentov. . Napiši vprašanje ali enačbe , ki se nanašajo na cilj, na nizu indeks kartic . Napišite ” Stuck v blatu . Poraz na vrsti ” na štirih kartic. Napišite ” Ride traktor. Napredovati dveh prostorov ” na štiri karte . Barvanju igralno ploščo z nizom označevalcev .
3

poučite dve študentom postaviti kup vprašanje kartic upside -down med seboj . Študenti položite eno igro marker za ovce in eno igro marker na prašiča. Začnite igrati z vrtenjem preko kartice in branje poziv . Pravilni odgovori povzroči igre marker napreduje za eno mesto . Nepravilni odgovori povzroči zamujeno vrsti. Prvi igralec, ki doseže skedenj , jezmagovalec .

Dodaj odgovor