Kako začeti s Dungeons & Zmaji

Leta 1974 je Gary Gygax in Dave Arneson objavljeni Dungeons in Dragons in začela novo igro žanr . Dungeons in Dragons , ali R & D , saj je splošno znano , se je razvila veliko v preteklih letih. Od leta 2011 ,sedanja različica D & D ječetrta izdaja (skrajšano 4e) . Najlažji način, da bi začeli s to ikona sistem igre je, da uporabite na Start Pravila za hitri dostop. Prost PDF vsebuje poenostavljene različice temeljnih pravil , s pojasnilom o načinu igre napreduje in premade characters.Things kar potrebujete
Quick Start pravili PDF
popolen set kock ( D4, D6 , D8 , D10 , percentile , d12 in d20 )
modul
Minis
Battle mat
Proste Prikaži več navodil

1

Preberite Zaženi pravila za hitri dostop. To vam bo dala idejo o tem, kakosistem deluje , kakšna so pravila , kako narediti znakov in druge pomembne informacije . Kratka različica tega jeD & D mehanik , ki temelji na d20 ali dvajset – sided die . Vsi testi – preverjanje praktične usposobljenosti, boj in varčevanje vrže – končali z valjanjem D20 in dodal nobenih pomembnih dejavnikov, ki vplivajo in primerjamo to število na ciljno številko. Za preverjanje usposobljenosti , ki jeciljno število določi glede na stopnjo težavnosti naloge . Za boj proti njej je na tarče Armor Class ( AC ) , Fortitude ( FORT ) , Reflex ( REF ) ali Moč volje ( BO ) . Za varčevanje vrže,ciljna številka je 10 .
2

Najdi skupino. Obstaja veliko načinov, da to storijo. Uporabite spletno stran, ki omogoča igralcem , da post “hočejo oglase ” za igralce ali Dungeon Masters. Vpoklicati svoje prijatelje in družinske člane. Obiščite vaš lokalni gaming trgovino in se pridruži eni od svojih rednih sej iger na srečo . Uporabite lahko tudi spletno stran čarovnika , da bi našli vse lokalne trgovine ali skupine , ki gostijo naleti na dogodke . D & D Encounters jetedenska Meetup , kjer DMS teči avanturo moduli, ki jih Wizards . Srečanja so odprta za vse zainteresirane igralca in soenostaven način , da se naučijo , kako igrati D & D.
3

Izberite en član vaše skupine , da seDungeon Master ali DM . To jeoseba, ki bo potekal v igri. DM ima vse znake v Non- Player , ali NPC , pripoveduje zgodbo in naredi končne odločitve o tem, ali boste uspeli ali ne na kateri koli dano nalogo . Naloga DM je ohraniti zgodbo naprej, vzdrževati skupinsko povezanost in vodil igralce , saj bi svojo pot skozi avanturo .
4

Pick znak. Začni Pravila Hitri vsebuje premade ( ” pregen ” ) znake, ki so že bile zgrajene za vas. To jenajlažji način , da bi začeli . V pregens sopritlikavi Fighter , Hobbita Rogue , čarovnik Human, Half- Elf Duhovnik, Dragonborn Paladin in Tiefling Warlord .
5

Začnite pustolovščino . Najlažji način za to je, da uporabite modul . Lahko kupite modul, ali samostojen avanturo, iz vašega lokalnega shranjevanje igre na srečo . Prav tako lahko prenesete PDF enem od brezplačnih starter modulov iz spletne strani čarovnika . Ti moduli vsebujejo vse informacijeDM potrebuje za zagon kratko avanturo . Moduli določite , koliko igralcev in kakšne so ravni znakov optimalna za to posebno avanturo. Izbrati tisto, ki je usmerjena proti znakov na prvi stopnji in števila igralcev v vaši skupini .

Dodaj odgovor