Kaj lahko Wii GFX Do

?Wii , Nintendo izšla leta 2006 , je odšel na prodal več kot 86 milijonov sistemov po vsem svetu kot marca 2011 Medtem koXbox 360 in PlayStation 3 , ki je izšla tudi v istem časovnem obdobju , kot Wii. , proizvajajo enako raven grafike med seboj ,Wii uporablja manj zmogljivo grafično strojno opremo, ki ima za posledico nižje kakovosti vizualnost. Poznavanje te strojne opreme , in kajWii je sposoben narediti grafično , vam lahko drugačen pogled na konzoli . Nintendo Wii

Wii najbolj znan po tem, da prvi domači video konzola uporabljati dolžnosti nadzora . Z Wii Remote , igralci niso le nadzor nad igro , so pogostodel igre . Všeč mi je mimo Nintendo sistemov , podoba Wii je, da za družini prijazno konzoli . Medtem ko so M- ocenjeno igre se je pojavila na sistemu , večina iger Wii je nazivna E za vsakogar , ki ga Entertainment Software Rating sveta .
Wii Strojna Specifikacije

grafika ,Wii opira predvsem na tri stvari: njegova grafična kartica, procesor in RAM . Za grafično kartico ,Wii temelji na meri ATI kartico , imenovano ” Hollywood ” ustvarila na 243 megahercih . Za CPU ,Wii uporablja po meri IBM procesor poimenovali ” Broadway ” s hitrostjo 729 MHz. Za RAM ,Wii uporablja 88 MB RAM-a . Te specifikacije soizboljšanje v prejšnjem sistemu Nintendo , GameCube , vendar zaostajajo za Xbox 360 in PlayStation 3 specifikacij , zlasti v RAM. Xbox 360 in PlayStation 3 , tako ponaša z 512 MB RAM-a v primerjavi.

Wii Grafične Prednosti

PlayStation 3 in Xbox 360 so sposobni ustvarjati realnih okoljih ,Wii se najbolje ugotovi na posnema risanki svetove . Svetove , da je funkcija veliko barve in znake, ki potrjujejo , da , risanke , kot so deleži dobro delujejo na Wii . Poleg tega lahkoWii ročaj oba dvo-in tridimenzionalne igre v tem slogu dobro . Všeč mi je mimo Nintendo sisteme , vsaka tekma razvila in Nintendo objavljena v celoti izkoristi specifikacij sistema.
Wii Grafične Slabosti

Kar razvoja Wii je šla v motion control vidik ,strojne Wii utrpela v primerjavi z Xbox 360 in PlayStation 3 , na primer,Wii ne podpira HDMI in ne more oddajati v visoki ločljivosti . ; Najvišjalahko izhod Wii je 480p . Kot rezultat , na nekaterih televizorjev HD , lahko grafike Wii je bilo nazobčane in zamegljena. Pomanjkanje RAM Wii jo ustavi tudi prikazovanje enako raven grafiko videl na Xbox 360 in PlayStation 3 . Na igrah sproščenih na vse tri sisteme ,verzija Wii ima pogosto manj podrobnosti .
< Br > najboljši primeri Wii Graphics

Kot je bilo že omenjeno,najboljši primer grafike Wii je mogoče najti v Nintendo igre . Eden izmed najboljših primerov je ” The Legend of Zelda : Skyward Sword , ” featuring raznoliko paleto barv in Veren animacije . Drugi primeri igre featuring enake lastnosti so “Super Mario Galaxy 2″ in ” Donkey Kong Country Returns . ” Nekateri primeri tretje osebe , vključujejo tudi ” Okami ,” Capcom objavljen , in ” Epic Mickey ” Disney objavi.

Dodaj odgovor