Pac- Man strategije .

Po PacMan.com ,ikona za video igre se je začela kot ” Puck Man “, v letu 1980 Čeprav je ” Puck Man” srečal z neverjetnim uspehom , jeime hitro spremenila v Pac- Man . V resnici, ” Pac- Man” postal tako vseprisotno , daposlovni svet sprejel strategijo, imenovano ” strategijo Pac- Man . ” Strategija Pac -Man , glede na spletni strani Pac- Man se nanaša na delovanje podjetja , pa naj bi jih pridobili , vzvratno smer in v bistvu ” jedo ” ( prevzem ) sovražno podjetja .
< br />
Čepravzgodovina ” Pac- Man “, je bogata in kompleksna ,igra je še vednoigra. In kot vsako drugo tekmo , ” Pac- Man” igralcev zahtevajo določene trike in nasvete za zmago . Pa kotičke

V igri ” Pac- Man “, ste se ukvarjajo z dvema sovražnike — časa in duhovi ; tako zahtevajo hitrost in strategijo za premagovanje . Glede na spletno Pacman , eden od najboljših nasvetov , kako se izogniti duhove vključuje učenje , kako se obrniti kotičke. Hitro vrtenjem vogali ne nanaša na vogale na štirih robovih igralni plošči , temveč” T ” in štiri vejni presečni vogali skozi sredino igralni plošči . Vrednost obrača vogalov je, da ko pa kotičke , duhovi pogosto gredo naravnost , po spletnem Pacman .
Motorni Pills

Nekatere pike na krovu omogočajo Pacman jesti duhove . Ko jeste enega od tako imenovanih “Power Pills , ” duhovi spremenijo barvo v modro in jih lahko jeste . Spletna Pacman predlaga , da počakate nekaj duhovi približati vam , da bi jedli tabletko moči . Na tej točki , boste pridobili dodatne točke in dodaten čas , da se premaknete okoli sveta , ne da bi te preganjajo duhovi . Vendar pa se ne osredotočajo na duhove na področjih, ki jih že preverjene . Gre za ti duhovi odpadkov vaš čas Moč Pill .

Ghost Osebnosti

Po spletni Pacman , vsak duh v Pacman ima individualno ” osebnost. ” Te ” osebnosti “, dejansko služi kot metode napovedovanja za hitrost in ukrepov za duh . Na primer , Blinky (rdeča duh ), pospešuje ko jeste določeno število pik , Pinky (roza duh ) premakne iz način raztreseni pred enim off drugih duhov , Inky (turkizna duh ) se odziva na situacije nepredvidljivo in Clyde ( rumena duh ), ki pogosto delajo napake , kot so obračanje napačno smer.

občasno, vsi duhovi umaknili v svojih “domačih kotičkih , ” v skladu s spletnim Pacman . Blinky se preseli v zgornjem desnem kotu , Pinky gre v zgornjem levem kotu , Inky premakne v spodnji desni in Clyde glave na spodnji levi strani . Ko boste videliraztreseni začnejo dogajati , potem lahko napovedati , v katero smer bodo različni duhovi gibljejo .

Dodaj odgovor