Kako zmagati šah v desetih Moves

Lahko zmagati šahovske igre v 10 potezah , vendar to ni enostavno . Povprečno število potez na tekmo v ravni turnir igri je okoli 40 , tako da zmaga v 10 potezah traja bodisi veliko razliko v spretnosti med vami in vašim nasprotnikom ali pa veliko sreče , ali pa oboje . Ni en način za zmago v 10 potezah , ker ne moreš vedno predvideti nasprotnikove poteze. Vendarigro igral na turnirju v Antwerpnu v Belgiji , leta 1933 med George Alan Thomas in Emanuel Sapira kaže na en način , da osvoji igro hitro. V tej igri , Thomas igral bela in prisiljeni Sapira priznati poraz v 10 potezah . Navodila

1

Premakni kmeta v položaju E2 na položaj E4 . Te oznake položajev temeljijo na dodelitev pismo vsak stolpec plošče , ki se začnejo z “A” naskrajni levi in oštevilčevanje vrstic , začenši z vrstico številka ” 1 “, kot vrstico najbližje. Tako da se premik figura iz svojega izhodiščnega položaja v stolpcu peti z leve in v drugi vrsti četrti vrsti v istem stolpcu . V odgovor , vaš nasprotnik premakne svojega kmeta od C7 do C5.
2

Premakni vaš vitez od G1 do F3 . Vaš nasprotnik ogledala potezo , ki se gibljejo njegovo vitez od G8 do F6 .
3

Premakni svojo drugo vitez od B1 do C3. Vaš nasprotnik premakne drugega kmeta , tokrat od D7 do D5 .
4

Capture nasprotnikove kmeta s premikanjem svojega kmeta na E4 diagonalno D5 . Vaš nasprotnik odzove z capturing vaš kmeta , ki se gibljejo njegovo vitez od F6 za D5 , da to storijo .
5

Premakni svojo škofa od F1 do B5 . To postavlja svojega nasprotnika v šahu . Se odziva s premikanjem svojega škofa v od svojega kralja , da ga zaščiti . Škofov poteza je od C8 do D7.
6

Premakni vaš vitez bliže strani vašega nasprotnika na krovu, od F3 do E5 . Vaš nasprotnik premakne svojo vitez od D5 do C3 , snemanje svojega drugega vitez .
7

Prinesi svojo kraljico v igro , se gibljejo od od D1 do F3 . Ne pozabite, da ste se uprli skušnjavi , da zajame vaš nasprotnik je vitez z eno od vaših figure . Vaš nasprotnik ogroža svoje preostale vitez s premikanjem kmeta ven iz F7 do F6 .
8.

Ignoriraj grožnjo svojim vitezom in nadaljuje s svojo kraljico , tokrat do H5 . To spet postavlja svojega nasprotnika v šahu . On ščiti svojega kralja in hkrati ogroža svojo kraljico s premikanjem kmeta enotnega prostora, od G7 za G6 .
9

Ujemite kmeta vaš nasprotnik ravnokar preselil , s premikanjem preostalo vitez na G6 . Vaš nasprotnik , zaskrbljeni pa so pakirani v preseli svojega kralja do F7 .
10

Premakni svojo preostalo vitez nazaj na E5 . Vaš nasprotnik je kralj , je zdaj v šahu tako iz vašega vitezom in kraljica . Čeprav nimate Šah mat , bosmiselno nasprotnik priznati poraz na tej točki , ker je njegov kralj tako premagala . To je tisto, kar Sapira naredili leta 1933 , kar Thomas zmago .

Dodaj odgovor