Kako igrati japonske družabne igre iGO ali Go

Podobno kot šah , Go jestrateška namizna igra , ki vključuje veliko znanja , vizijo in intuicijo. Go se igra na kvadratni plošči , ki je označena s 19 s 19 mreži linij, kjer igralci dajo svoje kose na križiščih . To jeigra za pridobitev in ohranitev območja na krovu, bodisi z zajemanjem nasprotnikovih kosov , ali pa ga obkroža odprtih kosov prostora . S poreklom iz Kitajske je pred več kot 2500 leti ,igra je ena od preprostih pravil , ki še naprej izziv sodobne igralce . Navodila

1

Izberite straneh. En igralec bo igral s pomočjo črne kose , medtem ko bonasprotnik igral z belimi figurami . Black side vedno začne igro z dajanjem enega njegovih delov na stičišču dveh linij na krovu . Vse križišč krovu so veljavne točke položi košček , vključno točkah vzdolž in robovih in na vogalih . Igralci bodo potem nadomestne zavoji dajanje njihovih kosov na krovu.
2

Capture nasprotniku kamen , ki ga obdaja kos vsem pravim kotom sosednjih točk kosu ( diagonalne točke v kosu , se ne štejejo sosednji ) . Odprte sosednji točki na krovu za vsak kos se imenuje svojih ” svoboščin ” . Ko so iz kosa so zasedle nasprotnikovih kosov vse svoboščine , ki jekos ujeli in dodamo na nasprotnikove končne ocene. Koigralec postavi kos , ki je poleg svoje, so kosi imenujemo ” enote” . Enote združujejo svoboščine vsakega kosa . Torej , če je bil , da zajame dvodelne enoto , bi morali surround naprave na svojih združenih šest svoboščin , namesto standardnih štirih svoboščin , da en kos ustvarja.
3

Ujemite ozemlje na krovu , ki ga obdaja odprt prostor s sosednjimi kosov ( enot) . Prostor na krovu se lahko ujeli , tako da ga v celoti obdaja , ali pa s pomočjo prednost dati kosov v enoti, ki bo oddelek off košček sveta.
4

kraj kosov na krovu , izmenično izkaže , dokler en igralec ugotovi, da je on ali ona ne more pridobiti dodatne ozemlje ali zajemanje več kosov od svojega nasprotnika , in prelazov. Ko sta oba igralca minilo, jekončni rezultat precej velik . Dodajte vaš končni rezultat s štetjem količine prostorov ( presečišč ), ki ste ga razrezali off kot vaše ozemlje . To vključuje prostor, ki je med svoje enote in robovi plošče . Nato dodamo kose , ki ste jih posneli na velikost območja, ki ste jih pridobili za izračun vaš končni rezultat . Igralec z višjo končni rezultat jezmagovalec tekme .

Dodaj odgovor