Kako Mesh Predmeti v TSRW

TSR Delavnica, ali TSRW , jeorodje, ki ga The Sims Resource ustvarjena za poenostavitev dejanje ustvarjanja vsebino po meri , kot so pohištvo in pričesk za računalniško igro The Sims 3 Čeprav TSRW nima nobene neločljivo povezana . medsebojnega povezovanja , je bil zasnovan za delo s 3D programi za modeliranje , kot so MilkShape 3D. Morate osnovno razumevanje TSRW , MilkShape 3D in meshing.Things kar potrebujete
The Sims 3
TSR Delavnica z MilkShape 3D delavnica plugins Neomejeno MilkShape 3D ( registrirana različica , ne preizkusna različica )
3D modeliranje programske opreme (če ga ne boste uporabljali MilkShape 3D za ustvarjanje mesh)
Proste Prikaži več navodil
Kloniranje predmeta
1

Kliknite na “Ustvari nov projekt ” in izberite ustrezno kategorijo ( ” Hair “, ” pripomočki “, ” predmet “), od naslednjem pogovornem oknu pop -up .
2

Izberite predmet klonirati kot svoj referenčni objekt . Pick nekaj tako tesno v mogoče v tako obliko, da predmet, ki ga želite ustvariti , da se zmanjša delo. Lahko tehnično ustvariti barstool pomočjo posteljo , na primer , vendar bo bolj težko ustvariti končno očesa . Kliknite “Next”.
3

Izpolnite “projekt Name” z edinstvenim imenom , ki je drugačen od kateregakoli predmeta v igri , celo tisti, ki ga je zasnoval drugih ustvarjalcev . Ustvarjanje objektov tutorial na The Sims Resourcepriporoča obliko kot ” creatorname_objectname_date_time ” .
4

Izpolnite “Naslov” in ” Description “. To bo pojavil na igralce , tako bi moralo biti opisna . Kliknite “Next ” in nato kliknite “OK” na zadnjem oknu .
5

Shranite projekt kot. tedne datoteko kot referenca za novo mrežico .
6

Kliknite na zavihek Mesh videti vaše ravni podrobnosti , ali MD . Izbrali eno LOD in kliknite na gumb Izvozi , ki izgleda kot mapamirdeča puščica obrnjena proč . To bo izvoz očesa kot . WSO datoteko. Ali to za vsako MD , pri čemer vsaka ločeno ime datoteke.
UrejanjeMesh

7

Ustvari svoj ​​novi mreže z uporabo bodisi MilkShape ali drug program za 3D modeliranje . Lahko uporabite tudi izvorni predmet kot izhodišče ali pa ustvarite nov mreže iz nič .
8.

optimističen štetje poli . Preveč Polys inobjekt bo upočasnilo igro, vendar premalo in bo videti surovo in nedokončan. Če ste v dvomih , da se skupajenako kot referenčni objekt . Uporabniki MilkShape lahko uporabite programske opreme DirectX Mesh Orodja za optimizacijo poli šteje. Drugo 3D modeliranje programske opreme imajo lahko svoje orodje za optimizacijo
9

Odprite očesa na MilkShape – . Morate uporabiti MilkShape za ta korak – in nato izberite Datoteka> uvoz > TSRW Object . Izberite eno od . WSO datoteke, ki jih izvažajo iz TSRW . Sedaj bi morali imeti dve očesi Prikazano: .Referenčni objekt in vaš nov objekt
10

Kliknite na zavihek kosti. Če niso kosti na seznamu, ta korak preskočite. V nasprotnem primeru kliknite na vsako kost in nato ” SelAssigned . ” Čeizvirni predmet zasveti , je , da je kost vezani na ta predmet. Dvakrat kliknite na novem objektu , nato pa na ime kosti , nato pa na ” Assign” dodeliti kost v svoj novi objekt. Izvozi kot nova. WSO datoteko .
11

Ponovite 3. in 4. korak z vsako . WSO datoteko izvozili iz TSRW .
Zaključna Vaš Object Na
12

TSRW , kliknite gumb Uvozi , ki se nahaja poleg gumba Export , ki ste ga uporabili prej. Izberite eno od WSO . Datotek, ki jih izvaža iz MilkShape se prepričajte, da pravilno prikaže .
13

Kliknite nagumb Auto Ustvari Sun senci, ki se nahaja poleg gumba Uvozi . To ima simbol dveh puščic v krogu. To bo samodejno ustvari pravilno senčne mreže za svoj novi objekt.
14

Shranite nove očes . Še vedno boste morali ustvariti UV zemljevide , bula zemljevide in tekstur in nato združitev vseh teh virov v TSRW , da ustvarite svoj končni cilj .

Dodaj odgovor