Kako priti do BoditeAnchorman na DQM
” Dragon Quest Monsters : Joker ” jeigra vlog , ki je izšla za Nintendo DS v letu 2007. V igri , vaš lik ujame in uporablja najdemo v igri svetu v boju pošasti. Vendar pa niso vsi pošasti se ujeli z uporabo osnovnih načinov : Nekaj je treba sintetizira . Sinteza pomeni združevanje dveh pošasti , da ustvarite novo bitje ; Anchorman – del gradiva družine pošasti – je ena taka zver . On je mogoče ustvariti kadarkoli v igri , potem ko ste se naučili , kako se sintetizirajo kot del zgodbe. Navodila
1
Govori ženske za mizo , ki se nahaja na zadnji strani katere koli izvidniškega pošti .
2
Izberite ” sinteze ” Iz seznama .
3
Izberite ” Monster ” kotacijo na modri podlagi na vrhu zaslona .
4
Izberite ” Dingaling ” pošast . Če ne boste Trenutno imamo Dingaling , lahko slednjega ujeli na FERT otoku .
5.
Izberite drugo ” pošast” uvrstitev z vijolično ozadje .
6
Izberite katero koli pošast iz ” Demon ” družina. Uporabljajo pošasti vključujejo Dracky IMP ali gryphon .
7
Izberite ” Izid “. Dve pošasti sintetizirati , ki ustvarja Anchorman .
8
Vnesite ime za svoj Anchorman . ( Imena so lahko samo dolgih osem znakov ). Izberite ” OK” . ko ste končali
9
Izberite spretnosti , ki jih želite vaš Anchorman , da se učijo ; lahko izberete do tri veščin iz seznama , predvidenega . Na voljo so veščine so odvisni od pošasti , ki se uporabljajo za ustvarjanje Anchorman .
10
Izberite ” Dodaj v ekipi . ” Anchorman je zdaj postavljena na vašo ekipo je trenutno član in je na voljo v boj takoj . Če ne želite takoj uporabiti Anchorman , izberite ” Pošlji Storage ” namesto tega.